شناسهٔ خبر: 67312641 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مراسم جشن ولادت امام هادی و پویش قلک‌های غدیر در شاهرود

شاهرود_ به همت پایگاه‌های بسیج محله همت شاهرود، مراسم جشن ولادت امام هادی (ع) و دهه امامت و پویش قلک‌های غدیری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم جشن میلاد حضرت امام علی النقی الهادی (ع) در بوستان شهید همت شاهرود برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام عباسی امام جماعت شهرک شهید همت در سخنان با تبریک این ایام فرخنده، ضمن بیان مختصری از زندگانی آن حضرت، مطالب مهمی را پیرامون فضایل و کرامات امام هادی (ع) بیان نموده و بر پیروی از سیره آن بزرگوار تاکید داشت.
وی در ادامه به سه یادگاری برجسته ایشان که مایه افتخار شیعیان بوده اشاره کردو گفت: این یادگاری شامل زیارت جامعه کبیره به عنوان اقیانوسی مواج از معارف الهی و مضامین عالی مشتمل بر معرفی مقام ائمه، پرورش شاگردانی همچون عبدالعظیم حسنی از نوادگان امام دوم شیعیان، و از افراد برجسته مکتب امام هادی (ع) بود که در شهر ری دفن شده است و همچنین علی بن مهزیار که شخصی فقیه، محدّث و از رهبران و سرشناسان شیعه که در عبادت و علم زبانزد بود و نزد امامان جایگاه والایی داشته می‌باشد.
امام جماعت مسجد و حسینیه امام سجاد (ع) اظهار کرد: امام هادی (ع) بهتر ازنیکی نیکوکاراست وزبباتر اززیبایی گوینده ان است وبرتر از علم حامل آن وبدتر ازبدی عامل آن است ووحشتناک‌تر ازوحشت آورنده آن است.
در ادامه تقی میقانی مسئول نیروی انسانی پایگاه شهید همت اشعاری زیبایی در وصف مولا علی (ع) و شهرک همت قرائت کرد.
درحاشیه مراسم بچه‌های شهرک شهید همت همراه والدین خود در یک فضای صمیمی قلک‌های خود را که جهت جشن غدیر در حضور معتمدین محله تحویل حجت السلام عباسی نمودند.

نظر شما