شناسهٔ خبر: 67312407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رزمایش انتخاباتی در تربت حیدریه برگزار شد + فیلم

تربت حیدریه- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری تربت حیدریه گفت: رزمایش انتخاباتی ویژه چهاردهمین انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری امروز در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات۱۰ شعبه اخذ رای شامل ۶ شعبه در مرکز شهرستان و چهار شعبه در بخش ها برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حسن آشوری روز شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش انتخاباتی ریاست جمهوری چهاردهم در فرمانداری تربت حیدریه افزود: ارتباطات، تجهیزات و عملکرد فنی تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که در انتخابات پیش رو مورد استفاده قرار می گیرند در این رزمایش درحال بررسی است.

وی ادامه داد: عملکرد دستگاه ها و امکانات بایستی به صورت کامل و از مرحله صفر تا ۱۰۰ در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد تا در زمان برگزاری انتخابات مشکل خاصی چه از نظر ارتباطی و فنی و چه از نظر کاربرد توسط نیروی انسانی وجود نداشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری تربت حیدریه گفت: ۲۵۴ کاربر رایانه و ۱۶ مسوول فنی و سرگروه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شعب اخذ رای در شهرستان بایستی خیالی آسوده از بابت دستگاه‌ها و ارتباطات داشته باشند و از این نظر برگزاری این رزمایش حایز اهمیت است.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال برگزار می‌شود و مردم در تاریخ هشتم تیرماه برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور خود به پای صندوق رای می‌روند.

نظر شما