شناسهٔ خبر: 67312388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

‌برگزاری ۷۷ جشن و برپایی ۱۲۰ موکب طی دهه امامت و ولایت در شیراز

قائم مقام شهردار شیراز از برگزاری ۷۷ جشن و برپایی ۱۲۰ موکب در نقاط مختلف این کلان‌شهر به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

صاحب‌خبر -

آرش فرج‌زاده در حاشیه بازدید از موکب‌های دهه امامت و ولایت در شیراز گفت: به مناسبت این ایام ۷۷ جشن و ۱۲۰ موکب با محوریت، پشتیبانی و حمایت شهرداری شیراز و مشارکت تشکل‌های مذهبی همچون مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیات مذهبی، کانون.‌های فرهنگی و گروه‌های مردمی در حال برگزاری است.

او اضافه کرد: این جشن‌ها با هدف ترویج فرهنگ علوی در محلات مختلف شهر شیراز با محوریت سارمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز و در قالب طرح مسجد و محله محوری برگزار می‌شود.

فرج‌زاده از نقش‌آفرینی شهرداری شیراز در برگزاری جشن‌های برگزار شده و پیش رو به مناسبت عید بزرگ غدیر خم در شیراز خبر داد و گفت: برگزاری این جشن‌ها در راستای بزرگداشت و زنده نگه‌داشتن عید غدیر خم، آشنایی نسل جوان و نوجوان با این واقعه بزرگ و مهم و لزوم ولایت‌مداری است.

قائم‌مقام شهردار شیراز همچنین در راستای گرامیداشت دهه امامت و ولایت از برگزاری نهمین محفل انس با قرآن کریم به نام «بشری» با حضور قاریان ملی و بین‌المللی و جشن‌های متنوع در فرهنگسرا‌های سطح شهر خبر داد.

نظر شما