شناسهٔ خبر: 67312288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار همدان:

امروز کشور نیاز به کسی دارد که راه شهید رئیسی را ادامه دهد

بنت الهدی نوری

استاندار همدان با بیان اینکه امروز کشور نیاز به کسی دارد که راه شهید رئیسی و راه خدمت را ادامه دهد، گفت: نباید با تعلل و بی‌حوصلگی وقت سپری کنیم، امروز کشور و مردم بیش از هر چیزی به کار و تلاش نیاز دارند و فرد اصلح باید پر تلاش باشد و بتواند با تجارب خود، ساز و کاراداره کشور را به نحو شایسته‌ای ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا قاسمی فرزاد شنبه ۲ تیرماه در آیین تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان همدان با تأکید براینکه مشکلات موجود در مباحث ارزی باید دنبال شود، اظهارکرد: به نظر می‌رسد در دولت چهاردهم  با رویکردی که اتخاذ خواهد کرد، در راستای رفع موانع و مشکلات این موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی در سطح استانها یک پل ارتباطی بین بخش خصوصی و دولت است، تصریح کرد: مشکلاتی که قابل حل است، با نگاه رفع موانع مدیران استان حل می‌شود اما مباحثی که تابع قوانین کشوری است به دولت و شورای نگهبان منعکس می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در مقطعی اتاق بازرگانی استان همدان دچار افول شده بود، افزود: خوشبختانه در یک تغییر و تحول که در اتاق بازرگانی رخ داده افرادی شایسته و سرآمد حضور یافتند و در دوره جدید با حضورافراد دارای اهلیت و تجارب خوب شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بودیم.

وی با تأکید براینکه یکی از وظایف ما سالم‌سازی ساختارهای اداری است، خاطرنشان کرد: گاهی یک کارشناس در لایه‌های پنهان و کارشناسی شروع به سنگ‌اندازی می‌کند که تلاش کردیم این افراد شناسایی کنیم و خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی استان نیز همکاری خوبی داشتند و بهانه و سنگ‌اندازی‌ها به صورت محرمانه به صورت سیستمی بررسی می‌شود که خوشبختانه توفیقاتی حاصل شد.

استاندار همدان با بیان اینکه اگر توفیق صادرات نداشته باشیم به طور قطع تولید دچار مشکل می‌شود، اظهارکرد: برای پویایی و ارتقای سطح تولید حتما باید برای صادرات تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد صادرات در استان همدان جنبه کشاورزی دارد، یادآور شد: خوشبختانه در زمینه صادرات بخش کشاورزی وضعیت خوب در استان داریم اما باید در افزایش تنوع کالا و کیفیت محصولات کشاورزی تلاش شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه استان همدان از نظر معدنی استانی بسیار غنی است به‌ طوری که قریب به ۲۷ نوع ماده معدنی با فراوانی بالا در استان تولید می‌شود، تصریح کرد: باید بتوانیم با فراوری محصولات معدنی استان را نیز صادر کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه شهرجهانی سفال و انگور در استان همدان توفیقات خوبی داشتیم، خاطرنشان کرد: در زمینه سیب‌زمینی نیز جزو تولیدکنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستیم.

استاندار همدان در بخش دیگری بر حضور در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و افزود: رویکردهایی که افراد دارند آرمانگرایانه و رویایی باید مورد توجه قرار بگیرد. هر شش نفری که تایید شده‌اند صالح هستند و شورای نگهبان از نظر شایستگی‌ای فردی و سوابق بررسی کرده است.

وی با بیان اینکه امروز کشور نیاز به کسی دارد که راه شهید رئیسی و راه خدمت را ادامه دهد، گفت: نباید با تعلل و بی‌حوصلگی وقت سپری کنیم، امروز کشور و مردم بیش از هرچیزی به کار و تلاش نیاز دارد و فرد اصلح باید پر تلاش باشد و بتواند با تجارب خود  ساز و کاراداره کشور را به نحو شایسته‌ای ایجاد کند.

 به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از هشت نفر از صادرکنندگان استان تجلیل شد و تندیس صادرات به آنها داده شد.

انتهای پیام

نظر شما