شناسهٔ خبر: 67312128 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خبرویژه/

فعال شدن یک گروهک تحریمی در انتخابات!/ گروهک نهضت آزادی حامی مشارکت در انتخابات شد

اتصال گروهک نهضت آزادی به انتخابات پیش‌رو یادآور پیوند گروهک‌ها با ستاد میرحسین موسوی در فتنه ۸۸ است.

صاحب‌خبر -

سرویس سیاست مشرق- گروهک غیرقانونی نهضت آزادی با انتشار یک اطلاعیه اعلام کرده است که در انتخابات شرکت خواهد کرد، این راهبرد در صورتی از سوی این تشکل وابسته به لیبرال‌ها منتشر شده است که این گروهک انتخابات مجلس را تحریم کرده بود.

پیش از این گروهک نهضت آزادی ضمن تعریف راهبرد اصلاحات جامعه‌محور به‌عنوان راهبردی انتخاباتی این گروهک تحریم انتخابات را مورد تأکید قرار داده بود. برخی از چهره‌های این گروهک بابیان این نکته که اصلاح‌طلبان به اصلاحات جامعه‌محور تأکیددارند این مسئله را ترویج می‌کردند که انتخابات صندوق محور مرده و تنها راه پیش‌رو از کف خیابان می‌گذرد.

حالا این تشکیلات چند نفره که مدتی قبل دبیرکل نیز تغییر داده در اقدامی با ۱۸۰ درجه تفاوت نسبت به سال قبل خود را ذیل ادبیات «جنبشی» برای انتخابات آماده می‌کند.

اتصال گروهک نهضت آزادی به انتخابات پیش‌رو یادآور پیوند گروهک‌ها با ستاد میرحسین موسوی در فتنه ۸۸ است که در سال عناصر ضدانقلاب داخلی با راه اندازی ستادی در خیابان انقلاب مرکز ترددهای شهری را پوشش داده بودند.

در آن سال اردشیرامیرارجمند مسئول هماهنگ سازی گروهک‌ها بود، به نظر می‌رسد که این مسئولیت در انتخابات ریاست جمهوری اخیر به یک عضو رده میانی اما تشکیلاتی گروهک نهضت آزادی سپرده شده است!

نظر شما