شناسهٔ خبر: 67312102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خدمت ماندگار دولت شهید رئیسی؛

طرح‌های بلاتکلیف ۱۵ساله رامیان در دولت شهید رئیسی جان گرفت

علی جوان‌حاذق‌خواه گفت: در دولت شهید رئیسی برخی پروژه‌هایی که بیش از ۱۵ سال از عمر آن می‌گذشت به سرانجام رسید.

صاحب‌خبر -

طرح‌های بلاتکلیف ۱۵ساله رامیان در دولت شهید رئیسی جان گرفت

به خبرگزاری بسیج از گلستان؛ علی جوان‌حاذق‌خواه فرماندار رامیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: کشور پس از شهادت شهید جمهور در آستان یک انتخابات بزرگ قرار دارد، شهید رئیسی به گلستان عرق و علاقه عجیبی داشت و حضور وی در استان و مصوبات سفر هیئت دولت باعث اتفاقات خوبی در استان گلستان شد.

فرماندار رامیان ادامه داد: این دولت با شهادت رئیس‌جمهور جزو دولت ماندگار شد و خدمات ماندگار این شهید باعث شد مردم با حضور میلیونی خود از این شهید قدردانی کردند.

جوان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات در شهرستان رامیان پروژه‌هایی بود که این شاید عمر آن به ۱۵ تا ۲۰ سال می‌رسید و در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید، سالن ورزشی توران فارس و سالن ورزشی شفیع‌آباد در دولت سیزدهم بعد از سال‌ها بلاتکلیفی به سرانجام رسید، پروژه آبرسانی از دیگر خدمات دولت سیزدهم بود و طرح آبرسانی شهید رجایی مورد بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پیگیری مسائل راه روستایی توسط بنیاد مسکن و مرمت و بازسازی مناطق فرسوده در این دولت شتاب گرفت و رسیدگی به مناطق شهر و روستا و پیاده‌روسازی و احیای بافت فرسوده در برخی از روستاها و جدول‌کشی و معابر و بهسازی معابر روستایی از مهم‌ترین خدمات دولت سیزدهم در شهرستان رامیان است.

فرماندار رامیان ابراز داشت: در سفر نخست رئیس‌جمهور ۲۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سفر دوم ۲۱۰ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان به‌عنوان رهاورد سفر در شهرستان رامیان تخصیص اعتبار شد و برخی پروژه‌ها از محل این اعتبارات سفر مثل تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت خان ببین، مرکز فرهنگی و هنری و استادیوم این شهر و همچنین بیمارستان امام رضا (ع) پیگیری شد.

جوان افزود: در مجموعه دو هزار و ۵۸۰ پروژه در حوزه عمرانی، اشتغال‌زایی و اقتصادی در این دولت در رامیان افتتاح و کلنگ‌زنی شده و اعتبار آن بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به آمادگی شهرستان رامیان برای برگزاری انتخابات گفت: شهرستان رامیان مثل بقیه شهرستان‌ها پس از صدور فرمان آغاز مراحل برگزار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد عمل شد و تاکنون پنج جلسه با اعضای هیئت اجرایی و نظارت برگزار کردیم.

فرماندار رامیان بیان کرد: ۲ هزار نفر مسئولیت اجرای انتخابات را در شهرستان رامیان برعهده دارد و ۳۰۰ خودرو برای حمل‌ونقل و پشتیبانی در روز انتخابات به‌کارگیری شده، در این شهرستان ۹۹ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که ۶۳ شعبه روستایی و ۳۶ شعبه اخذ رأی شهری است.

جوان متذکر شد: ۱۵ کمیته ذیل ستاد انتخابات در شهرستان رامیان راه‌اندازی کردیم و در ذیل آن کمیته مشارکت که مورد تأکید رهبر انقلاب است با ۲۵ کارگروه راه‌اندازی شده است که کار نشست تبیینی و بصیرتی و همایش تبیینی را انجام می‌دهند.

وی افزود: در راستای برگزاری پرشور انتخابات ۳۵۰ برنامه در شهرها و روستاها برنامه‌ریزی کردیم که در حال پیگیری هستیم.

فرماندار رامیان ابراز داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ملت ایران امروز به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد و چنین شخصیتی قطعاً می‌تواند ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

انتهای خبر/

نظر شما