شناسهٔ خبر: 67311993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گودرزی: مردم در انتخابات هشتم تیرماه حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید

علی قورچیان

نماینده مدرم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای در روز هشتم تیرماه حماسه‌ای دیگر آفریده و موجبات سربلندی شهیدان وطن را فراهم خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گودرزی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس، بیان کرد: یاد رئیس جمهور شهید و همراهان شهید وی را گرامی می‌داریم. در هشتم تیرماه با برگزاری انتخابات پرشور موجبات سربلندی ملت و شهیدان وطن را رقم بزنیم. تقدیر و تشکر خود را از صدا وسیما برای برگزاری مناظرات عالی اعلام می کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: به نمایندگی از مردمان الیگودرز در این جایگاه ایستاده و صدای حنجره های زخمی آن دیار هستم. از خداوند می خواهم در مسیر و حق و عدالت خواهی پشتیبان بنده باشد. طرح تامین آب شرب ۹۹ روستا در حوزه انتخابیه بنده حتی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم ندارد و به کندی پیش می رود.

نماینده مردم علی گودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  تامین اعتبار برای راه اندازی ایستگاه پمپاژ، تسویه و تکمیل طرح تامین آب شرب ۹۹ روستا و صدور مجوز تخصیص آب سدهای منطقه از مهم‌ترین مطالبه مردم منطقه است. فرسودگی ناوگان اورژانس ۱۱۵ و کمبود پزشک عمومی و ۷۰ پرستار در مراکز درمانی حوزه انتخابیه گریبان گیر مردم منطقه است.

وی همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی با توجه به وضعیت راه های حوزه انتخابیه خواستار ورود وزیر راه و شهرسازی به این موضوع شد. 

وی در پایان بیان کرد: موضوع رتبه بندی فرهنگیان به ویژه بازنشستگان ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در اعمال رتبه بندی هنوز به سرانجام نرسیده است. برای پاسخگویی به مطالبات این قشر نیازمند عزم ملی و اقدام جهادی هستیم.

انتهای پیام

نظر شما