شناسهٔ خبر: 67311657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایرنا با پنج رتبه در جشنواره «خبرنگار حماسه‌آفرین» گلستان درخشید

گرگان- ایرنا- جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین استان گلستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد که خبرنگاران ایرنا موفق به کسب پنج رتبه برتر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، در آیین اختتامیه این جشنواره که امرزو (شنبه) با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسوولان استانی و اصحاب رسانه برگزار شد ۳۵ نفر از خبرنگاران و عکاسان تجلیل شدند.

این جشنواره با محورهای مشارکت حداکثری در انتخابات، گلستان سرزمین برادری، انتخاب آگاهانه، جهاد تبیین، امید و نشاط‌آفرینی و حماسه حضور رای‌اولی‌ها برگزار شد.

در این جشنواره مجید میهن‌دوست و زهرا قزلسفلی در بخش گزارش ویدیوئی به ترتیب رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش مصاحبه محدثه حیدری گرجی و فاطمه رائیجی نیز به ترتیب حائز رتبه اول و دوم شدند و محمد عطایی نیز در بخش عکس رتبه سوم را کسب کرد.

گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، عکس، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی، تیزر و کلیپ، گزارش ویدئویی، محتوای صوتی و سوژه‌های ابتکاری و خلاقانه قالب‌های جشنواره رسانه‌ای خبرنگار حماسه‌آفرین بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این مراسم گفت: جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین طرح ابتکاری گلستان بود که مورد اقبال شورای اطلاع‌رسانی دولت قرار گرفت و مقرر شد این جشنواره در سطح ملی برگزار شود.

الهام متین با بیان اینکه به دلیل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخاب مجلس خبرگان برگزاری جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین در گلستان کلید خورد، بیان کرد: اصحاب رسانه گلستان با تبیین ضرورت حضور حداکثری نقش مهمی در برگزاری انتخابات باشکوه ایفا کردند.

وی از خبرنگاران گلستانی خواست در انتخابات هشتم تیر نیز جهاد تبیین سراسری راه بیندازند تا منجر به مشارکت سراسری مردم در انتخابات شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ حضور پرشور مردم گلستان در انتخابات و کسب رتبه سوم کشور در مشارکت علل زیادی داشت حضور گسترده استاندار در شهرهای مختلف و تبیین دستاوردهای دولت شهید رئیسی، رصد میدانی تمامی موضوعات شهرستانی، حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جمع نخبگان و نقش‌آفرینی اصحاب رسانه از علل مهم این موفقیت بود.

متین همچنین از برگزاری جشنواره رسانه‌ای حماسه‌آفرین ۲ در گلستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ با نقش‌آفرینی ویژه اصحاب رسانه موفقیت گلستانی‌ها در انتخابات پیش‌‎رو نیز تکرار شود.

وی همچنین با تشریح اقدامات این اداره‌کل برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: نشست خبری روسای ستادهای نامزدهای انتخابات در گلستان برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ در جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین ۱۸۸ اثر موفق به راهیابی به بخش ارزیابی و داوری شد که از این تعداد ۳۵ نفر حائز رتبه برتر شدند.

نظر شما