شناسهٔ خبر: 67311399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: کنشگری رسانه‌ها، جایگاه گلستان را ارتقاء بخشید

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: جریان‌سازی و کنشگری مطلوب خبرنگاران و رسانه‌های استان منجر به تحقق اهدافی شده که نتیجه آن، ارتقای جایگاه استان گلستان در کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز شنبه در آیین اختتامیه جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین اظهار کرد: گلستان در جریان سفر نخست رئیس جمهور شهید به استان در یک اقدام ابتکاری جشنواره رسانه‌ای خبرنگار امیدآفرین را برگزار کرد که پس از این رخداد فاخر شاهد برگزاری رویداد ارزشمند خبرنگار حماسه‌آفرین هستیم.

وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری برای افزایش مشارکت مردم و جهاد تبیین افزود: کنشگران فضای مجازی، اصحاب رسانه و خبرنگاران در استان گلستان در رویداد مهم انتخابات و سایر صحنه‌ها همواره حماسه‌آفرین هستند.

استاندار گلستان تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی گلستان از لحاظ امنیت سرمایه‌گذاری با رشد قابل‌توجه در جایگاه دوم ایستاد که این جهش خوب نتیجه کار مشترک همه مجموعه‌های فعال امنیتی، انتظامی، قضایی و به ویژه رسانه‌ها رقم خورده است.

زنگانه به کسب رتبه سوم گلستان و مشارکت ۵۴.۱ درصدی مردم استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری اشاره کرد و توضیح داد: این حماسه‌آفرینی نتیجه ورود دلسوزانه و فعالانه اصحاب رسانه است که با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت شهید رئیسی از ایجاد یاس، ناامیدی و سیاه‌نمایی جلوگیری کردند.

وی تاکید کرد: دولت شهید رئیسی در راستای پیشرفت و اعتلای استان گلستان گام‌های خوبی برداشت و در کنار آن، تلاش رسانه‌ها برای جهاد تبیین منجر به ایجاد ایمان و امید در بین مردم شد که خود یک نوع حماسه‌آفرینی است.

استاندار گلستان با بیان اینکه در برگزاری انتخابات در استان از ظرفیت همه اقوام و مذاهب استفاده کردیم، گفت: در انتصاب بانوان نیز یک حرکت جهشی انجام شد که ثمره و نتایج آن را به عینه مشاهده کردیم.

زنگانه ابراز امیدواری کرد مردم در انتخابات هشتم تیر با حضور پرشور خود حماسه دیگری رقم بزنند و فردی اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد را راهی پاستور کنند.

وی شهید رئیسی را مردمی، ولایتمدار، دلسوز، صادق‌الوعد، مردمی و با ویژگی‌های یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: شهید جمهور در اخلاق سیاسی، مردم‌داری و صادق‌الوعد بودن تراز و مکتب جدیدی را در کشور ایجاد کردند که باید برای مردم تبیین شود.

استاندار گلستان همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود عید سعید غدیر را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: حضرت امیرالمرمنین(ع) یار و یاور محرومان بودند و کرامات و عظمت شخصیت این امام همام بر کسی پوشیده نیست طوری که علمای فریقین و شیعه و سنی نیز به این جایگاه خطیر اقرار کردند.

به گزارش ایرنا، استاندار گلستان همچنین در این مراسم شعر خود را که در وصف مولا حضرت امیرالمؤمنین(ع) سروده بود برای حضار قرائت کرد.

نظر شما