شناسهٔ خبر: 67311038 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۱۶۰۰ تن گوشت قرمز گرم بین توان‌خواهان دامغانی توزیع شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از توزیع یک هزار و ۶۰۰ تن گوشت قرمز گرم بین توان‌خواهان دامغانی خبر داد و گفت: این اقدام به همت موسسه خیریه قومس امیر آباد انجام گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی پیش از ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه همزمان با دهه ولایت و امامت یک هزار و ۶۰۰ تن گوشت قرمز گرم بین توان خواهان دامغانی توزیع شده است، ابراز داشت: این اقدام به همت مؤسسه خیریه قومس امیر آباد و اداره بهزیستی دامغان به انجام رسید.

وی بابیان اینکه ارزش این میزان گوشت قرمز گرم ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: هدف از این اقدام تأمین بخش کوچکی از نیازهای جامعه هدف است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه همزمان با اعیاد قربان و غدیر یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشت نیز بین جامعه هدف دامغان توزیع شدند، ابراز داشت: توزیع بسته‌های معیشت با رویکرد کمک به نیازمندان بین افراد تحت پوشش انجام می‌شود.

منطقی بابیان اینکه ارزش هر سبد معیشت ۱۷ میلیون ریال است، تصریح کرد: این اقلام شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن و غیره می‌شود.

وی افزود: شماره کارت ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ متصل به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی آماده دریافت کمک‌های نقدی و ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت نیز دریافت کمک‌های غیر نقدی در ایام دهه ولایت و امامت را انجام می‌دهد.

نظر شما