شناسهٔ خبر: 67310995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس شهرری عامل ایجاد رعب و وحشت در بخش قلعه نو را دستگیر کرد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یکی از اراذل و اوباش محدوده قلعه نو شهرری که عامل ایجاد رعب وحشت بین شهروندان بود دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ری سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی یک فقره درگیری یکی از اراذل و اوباش در محدوده قلعه نو و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان موضوع سریعاً در دستور کار کلانتری ۲۱۱ قرار گرفت گرفت.

وی افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تخصصی مخفیگاه ۲ متهم اصلی درگیری شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم عوامل عملیات کلانتری ۲۱۱ به موقعیت اعزام و در ۲ عملیات مجزا و غافلگیرانه هر ۲ را درمخفیگاهشان دستگیر کردند.

پلیس شهرری عامل ایجاد رعب و وحشت در بخش قلعه نو را دستگیر کرد

سرهنگ طرهانی بیان داشت: متهمان در ابتدا اتهامات خود را نپذیرفتند سرانجام با مستندات و ادله موجود و همچنین کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی در مخفیگاه یکی از آنان به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان به مراجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

سارقان باغات و مزارع شهرری دستگیر شدند

پلیس شهرری عامل ایجاد رعب و وحشت در بخش قلعه نو را دستگیر کرد


سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبرگفت: با وقوع چند فقره سرقت در هفته های اخیر از انباری های باغات و مزاع در محدوده "شهرری"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و اقدامات فنی پلیسی سه سارق ۳۰ الی ۳۵ ساله شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در سی و یکم خرداد ماه سال جاری مخفیگاه متهمان را در محدوده شهرری شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر سه سارق را در یک عملیات منسجم دستگیر نمودند، در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی اموال مسروقه به همراه مقادیری مواد مخدر کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل نمودند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در تحقیقات ابتدایی به ۱۰ فقره سرقت از باغات در این شهرستان اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان نمودند که تاکنون سه مال باخته به کلانتری مراجعه و از سارقان اعلام شکایت نموده اند، متهمان نیز برای انجام تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان تهران بعنوان قبله پایتخت قرار دارد.

نظر شما