شناسهٔ خبر: 67310689 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت؛

دومین دوره طرح «آفتاب کتاب» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

آذربایجان‌غربی - مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: دومین دوره مجموعه برنامه‌های فرهنگی ترویجی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان با عنوان «آفتاب کتاب» در طول تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

خدیجه معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه گفت: دومین دوره مجموعه برنامه‌های فرهنگی ترویجی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان با عنوان «آفتاب کتاب» با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ترویج کتابخوانی در طول تابستان ۱۴۰۳ در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح با محوریت توسعه فردی، مهارت افزایی و کسب و کار در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی ترویجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان ویژه سه گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال و با حضور اساتید و مربیان مجرب و متخصص اجرا خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: نقد کتاب، نمایشنامه‌خوانی، قصه‌گویی، شعرخوانی، جلسات محافل ادبی، بازی‌های خلاق، آموزش تفکر فلسفی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف با هدف مهارت افزایی و تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» شامل کسب و کار، شیوه‌های شاد زیستن، ازدواج موفق، کلاس‌های هنری، آشنایی با قرآن از برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح می‌باشد.

معصومی گفت: کارگاه و ویژه‌برنامه‌های مختلف برای گروه‌های خاص از جمله نابینایان، ناشنوایان و غیره نیز در قالب این طرح اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها مراجعه کنند و یا با شماره ۰۴۴-۳۳۴۸۷۴۳۳ تماس حاصل فرمایند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: اولین دوره این طرح تابستان سال گذشته برگزار شد که به دلیل استقبال عموم و درخواست مخاطبین، دومین دوره آن در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما