شناسهٔ خبر: 67310617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

شهدا قهرمانان واقعی هستند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در فضای انتخاباتی برخی دنبال قهرمان‌سازی هستند، باید بدانیم که قهرمانان واقعی شهدا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی امروز _شنبه دوم تیر_ در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای استان با بیان اینکه مجد و عظمت ایران اسلامی مرهون شهدای والامقام است، اظهار کرد: خیلی‌ها به دنبال قهرمان‌سازی از افراد منحرف هستند و در تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری حرفی‌هایی می‌زنند که مایه خجالت است.

وی افزود: برخی می‌خواهند از فلان شخص که روزی در مقابل عزت ملت ایستاده است، قهرمان بسازند که خجالت‌آور است، قهرمانان واقعی آن‌هایی هستند که در راه استقلال این کشور جان خود را از دست داده‌اند نه کسانی که در خارج این کشور علیه مردم جنایت مرتکب می‌شوند یا در داخل کشور خیانت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدایی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور جان خود را فدا کردند قهرمانان واقعی هستند که باید برجسته‌سازی شوند.

وی کنگره ملی شهدای استان را فرصت ارزشمندی برای معرفی دو هزار شهید استان و ازخودگذشتگی جانبازان و رزمندگان دانست و تصریح کرد: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که بیشترین استفاده از این کنگره برده شود.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه در زمینه نصب المان شهدای استان کارهای خوبی صورت گرفته است که باید تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: اغلب کوچه‌ها و معابر سطح استان به نام شهدا نام‌گذاری شده که قابل تحسین است.

نظر شما