شناسهٔ خبر: 67310349 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

گلزار شهدای بسطام عطرآگین شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: شاهرود- طی مراسمی با حضور مسئولان بخش بسطام و همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه گلزار شهدای این شهر غباروبی و گلاب افشانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه گلزار شهدای شهر نمونه گردشگری بسطام صبح شنبه با حضور رئیس حوزه قضائی بخش بسطام، بخشدار، رؤسای دستگاه‌های اجرایی و قضات و پرسنل دادگاه عمومی بخش بسطام عطر افشانی شد.

محمدرضا وقایعی رئیس حوزه قضائی بخش بسطام ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهدای قوه قضائیه و شهدای خدمت افزود: حضور پررنگ مسئولان قضائی در بین مردم و فراهم کردن بسترهای ارتباط بی واسطه مردم با مسئولان قضائی و برپایی میز خدمت و ملاقات‌های مردمی از اهداف این دادگاه برای رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: این مجموعه با تمام توان در راه احقاق حقوق ملت ایستاده و از عدل و عدالت پاسداری خواهند کرد.

رئیس حوزه قضائی بخش بسطام همچنین گفت: با همکاری ضابطان انتظامی و اعضای شورای تأمین شهرستان شاهرود شرایط خوبی در بخش بسطام به لحاظ قضائی حکم فرما است.

حسن گرزین بخشدار بسطام نیز با تبریک این هفته به مجموعه قضائی بخش بسطام و گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی رئیس اسبق قوه قضائیه از تلاش خالصانه این مجموعه تشکر کرد و از قضات به عنوان حق جویانی نام برد که زورگویان را ناامید می‌سازند.

وی با اشاره به چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در هفته جاری با استناد به سخنان مقام رهبری این انتخابات را یک دستاورد نامید و از همه مسئولین خواست با تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم را امیدوارانه دعوت به مشارکت پرشور در انتخابات نمایند.

شایان ذکر است از یکم تا هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

نظر شما