شناسهٔ خبر: 67310290 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

وقوع بارش‌های شدید در ۷ استان ؛ امروز و فردا | امدادگران به حالت آماده‌باش درآمدند

رئیس سازمان امداد و نجات کشور از آماده‌باش نیروی این سازمان در ۷ استان به دلیل تشدید فعالیت سامانه بارشی در آنها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های شدید جوی گفت: طبق هشدار هواشناسی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ در روزهای ۲ و ۳ تیرماه پیش بینی شده است.

وی افزود: امروز شنبه دوم تیرماه در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان غربی، دامنه و ارتفاعات در استان‌های تهران، البرز، مازندران و شمال غربی سمنان و یکشنبه سوم تیر در نیمه جنوبی اردبیل، شمال آذربایجان غربی، شرق آذربایجان شرقی، دامنه و ارتفاعات سمنان شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: طبق هشدار هواشناسی، امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی افزود: از هموطنان می‌خواهیم که به هشدارهای هواشناسی توجه کرده و از تردد در پای کوه‌ها و اطراق در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: سامانه ندای امداد با شماره تماس ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

نظر شما