شناسهٔ خبر: 67310259 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

«هادی» به چاپ چهارم رسید

کتاب «هادی» مخاطب را با بخش وسیعی از محیط اجتماعی و زندگی امام هادی(ع) آشنا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، رمان «هادی» نوشته «محمدرضا هوری» از جمله کتاب هایی است که توانسته است ادبیات دینی و مذهبی را برپایه زندگی معصومین(ع) به صورت یک رمان جذاب به مخاطبین خود ارائه دهد.

هادی قصه جوانی است از تبار بنی‌عباس که احساس می‌کند پدرش، خلیفه، تمام دار و ندار و حیثیت عباسی را دو دستی تقدیم دشمن دیرینه‌شان کرده است.

ماجرا از آنجا شروع می‌شود که امام شیعیان به سامرا پایتخت خلافت عباسی احضار شده است. دعوتی در لباس تکریم و دوستی که در باطن رصد رقیب است و مبارزه‌ای مخفی.

جوان خام و عجول داستان که خود را ناجی سلسله عباسی می‌داند وارد شطرنج قدرت شده و گرفتار ماجراهایی می‌شود که سرانجام خوشی برایش ندارد. تختی که او برای بقایش وارد این ماجرای پر خطر شده مدعیان جدید و جدی پیدا کرده است. تنها انگیزه‌ای که او را سرپا نگه می‌دارد عشق رباب است. کنیزی که توانسته دل پدر و پسر را یک جا برباید.

هادی رمانی تاریخی در صدر اسلام است که شما را بیشتر با اتفاقات اجتماعی سیاسی قرن سوم و شهر سامرا آشنا می‌کند. این رمان که برای چهارمین بار توسط انتشارات کتابستان منتشر شده است برگزیده جایزه بین المللی کتاب سال رضوی گشته است.

این رمان در ۲۸۸صفحه و با قیمت ۲۳۰هزار تومان توسط انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار نشر شده است.

«هادی» به چاپ چهارم رسید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما