شناسهٔ خبر: 67310201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۳۵۰ میلیارد ریال برای ایمنی راه‌های بوشهر هزینه شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه‌های مختلف برای ایمنی راه‌های استان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -
۳۵۰ میلیارد ریال برای ایمنی راه‌های بوشهر هزینه شد
به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حمیدرضا حیدری با اشاره به اهمیت وجود تابلو و علائم ایمنی و تابلو‌های اطلاعاتی در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ها، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار عدد تابلو و علائم ایمنی راه جدید در محور‌های مواصلاتی استان نصب و ۵۰۰ عدد تابلو نیز تعمیر شده است.
حیدری ادامه داد: همچنین در بخش تابلو‌های اطلاعاتی ۴۰۰ متر مربع تعمیر و نگهداری و ۳۰۰ متر مربع تابلو جدید نصب شده است.
وی از احیای ۳۵۰ کیلومتر خط‌کشی راه‌ها از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و اضافه کرد: نصب ۳ کیلومتر حفاظ ایمنی و نگهداری و راه‌اندازی ۶۰ چراغ چشمک زن برقی و خورشیدی از دیگر اقدامات راهداری استان بوشهر در حوزه ایمنی جاده‌ای است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به وسعت راه‌های روستایی و لزوم ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای، نیازمند ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم که با تأمین هر میزان از آن از محل منابع استانی، بدون شک اقدامات مناسبی در خصوص بهبود ایمنی در محور‌های روستایی صورت خواهد گرفت.

نظر شما