شناسهٔ خبر: 67310027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان فارس:

با هوشیاری پلیس، شیشه‌های درون‌ کاه به کشورهای خلیج‌فارس نرسید

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ترفند قاچاقچیان در انتقال ۱۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس لو رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که افرادی قصد دارند محموله مواد مخدر از نوع شیشه را داخل گونی‌های علوفه (کاه) جاسازی کنند و به استان خوزستان ارسال و از آنجا به کشورهای عربی انتقال دهند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را آغاز و پس از چند روز گشت‌زنی نامحسوس، مشاهده کردند که دو نفر پس از بارگیری علوفه (کاه) به یک دستگاه کامیون، خودروی مذکور از دامداری خارج شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس کامیون مذکور را زیر نظر گرفتند و در یک فرصت مناسب خودرو را توقیف کردند و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی دقیق از این کامیون ۱۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که به صورت کاملاً حرفه‌ای درون گونی‌های کاه جاسازی شده بود، کشف شد، تصریح کرد: در بررسی تکمیلی مشخص شد موادمخدر مذکور از مرزهای شرقی وارد شده است و قاچاقچیان قصد داشتند آن را به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس انتقال دهند که ناکام ماندند.

مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این خصوص سه نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

نظر شما