شناسهٔ خبر: 67309820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خودروهای توقیفی در اردبیل به‌ مناسبت عید غدیر خم ترخیص می‌شوند

اردبیل - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی به‌مناسبت عید غدیر خم در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سیدحجت فتاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ترخیص فوق‌العاده وسایط نقلیه تا سه‌شنبه پنجم تیرماه (عید سعید غدیرخم) با شرایط و تسهیلات ویژه در این استان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به‌مناسبت عید سعید غدیر خم و در راستای صیانت از اموال مردم، امیدآفرینی و ارتقای سرمایه اجتماعی طرح ترخیص فوق‌العاده وسایط نقلیه توقیفی را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: در طرح ترخیص وسایط نقلیه عیدانه پلیس امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش‌پرداخت فراهم شده و هزینه پارکینگ نیز با تخفیف ویژه محاسبه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با بیان اینکه این طرح تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد، اضافه کرد: مردم می‌توانند برای ترخیص وسایط نقلیه خود به دفاتر پلیس ۱۰+ و اپلیکیشن (پلیس من) مراجعه کنند.

سرهنگ فتاحی با اشاره به فرصت ایجاد شده برای مالکان وسایط نقلیه توقیفی ادامه داد: مالکان خودروهای توقیفی از این فرصت نهایت استفاده را کرده و نسبت به ترخیص وسایط نقلیه توقیفی خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما