شناسهٔ خبر: 67309590 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مهدی زیدی:

مرحله نهایی جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود

سرپرست دفتر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآنی این دانشگاه طی روزهای دوازدهم تا شانزدهم تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرحله نهایی جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود

مهدی زیدی، سرپرست دفتر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآنی این دانشگاه در روزهای آینده گفت: سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی روزهای دوازدهم تا شانزدهم تیرماه ‌به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله نهایی این جشنواره از هر کدام از رشته‌های 31گانه 10 نفر برترِ مرحله مقدماتی، برای حضور در مرحله نهایی دعوت شده‌اند. با این حساب افراد حاضر در مرحله نهایی بیش از 300 نفر هستند.

زیدی با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود، گفت: مرحله مقدماتی این جشنواره اردیبهشت‌ماه امسال به صورت ارزیابی غیر حضوری آثار و اجراهای شرکت‌کنندگان برگزار شد. در این مرحله هفت هزار و 600 اثر و اجرا دریافت شد که پس از ارزیابی از سوی هیئت داوران از هر رشته، 10 نفر به مرحله نهایی آمده‌اند.

سرپرست دفتر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مورد برنامه مرحله نهایی این مسابقات بیان کرد: دوازدهم تیرماه شاهد پذیرش دانشجویان هستیم و سیزدهم نیز بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات در چند سالن‌ آغاز خواهد شد.

وی افزود: روزهای چهاردهم و پانزدهم نیز مسابقات ادامه می‌یابد و در نهایت شانزدهم تیرماه مراسم اختتامیه و معرفی و تجلیل از نفرات برتر برگزار می‌شود. نفرات برتر این جشنواره به سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که تابستان امسال به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، نفرات برگزیده جشنواره‌های داخلی هشت دستگاه دانشگاهی شامل وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما