شناسهٔ خبر: 67309583 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در گفت‌وگو با دانشجو:

دشمنان جمهوری اسلامی از پرچم اهل بیت می‌ترسند

مداحی گفت: جریان‌های منحرف که با نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن هستند، از پرچم هل بیت می‌ترسند، چراکه از آن ضربه خورده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، امروز ۲ تیرماه، نشست خبری گرامی‌داشت سالروز تاسیس هیأت رزمندگان اسلام در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد. در حاشیه این نشست، سردار علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی این هیأت در گفتگو با دانشجو پیرامون اهمیت اجتماعات بزرگ مذهبی و همچنین، مبارزه دشمنان اسلام با آن‌ها اظهار داشت: من همچون بسیاری از مداحان و اهالی هیأت معتقد هستم دستگاه سیدالشهداء (ع) و دستگاه فرهنگی اهل بیت، بیشترین اثر را در کار فرهنگی و کار معنوی برای جامعه دارد.

وی افزود: قاعدتا این دستگاه اهل بیت در مساجد، هیأت‌ها و حسینیه‌ها ترویج می‌شود و دشمن نیز به اثرگذاری قابل توجه این دستگاه پی برده است.

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام تصریح کرد: زمانی که ما در مهدیه جشن‌های خود را شروع کردیم، بعضی از کسانی که منحرف بودند، گفتند که ما هرچه در دولت خود می‌بافیم، این‌ها در مهدیه تهران رشته می‌کنند. یعنی تلاش داشتند جوان‌ها را به مسیر خودشان وارد کنند، در حالی که ما سعی می‌کردیم آن‌ها را به مسیر امام حسین(ع) و اهل بیت وارد کنیم. آن‌ها این مسئله را به صراحت بیان کردند و در یکی از روزناه‌های کشور نیز تیتر شد.

مداحی در پایان گفت: جریان‌های منحرف که با نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن هستند، از پرچم هل بیت می‌ترسند، چراکه از آن ضربه خورده‌اند.

نظر شما