شناسهٔ خبر: 67309463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه بجنورد:

اجرای فیبر نوری از خدمات ماندگار شهید رئیسی در کشور است

امام جمعه بجنورد گفت: پروژه فیبر نوری یکی از خدمات ماندگار شهید رئیسی در استان است و همه کشور از این زیرساخت مهم در حوزه‌های مختلف بهره‌مند می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _شنبه دوم خرداد_ در شورای اداری خراسان شمالی با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ فیبر نوری منازل و کسب و کارهای ایران در استان، اظهار کرد: این پروژه یکی از خدمات یادگار شهید رئیسی در استان است و همه استان از این زیرساخت مهم در حوزه‌های مختلف بهره مند خواهند شد.

وی افزود: اجرای فیبر نوری یکی از زیرساخت‌های مهم در رشد و توسعه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی است.

امام جمعه بجنورد عید غدیر را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه خداوند دو نعمت قرآن و امامت را به انسان عطا کرد، خاطرنشان کرد: حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم و کار کردن بی منت و تدبیر دنیا و آخرت انسان و حل مشکلات دنیوی در گرو بحث امامت است.

نوری اضافه کرد: اهمیت امامت در ادامه مسیر تاریخی برای امت‌ها و ملت‌های بعدی نیز وجود دارد و وجود رهبری که بتواند جهل را اداره و گرفتاری مردم را رفع و تهدیدهای دشمن را از بین ببرد نیاز است.

وی با اشاره به خدمات شهید رجایی، شهید بهشتی و رئیس جمهور که به عنوان سرباز ولایی در راستای خدمت و رفع مشکلات جامعه اقدام کردند، تصریح کرد: انتخابات به نحو احسن در استان برگزار خواهد شد؛ استان در انتخابات پیش‌رو همانند دوره گذشته بالاترین مشارکت در سر صندوق‌های رأی را رقم خواهد زد.

امام جمعه بجنورد گفت: رئیس‌جمهور آینده با ادامه راه شهید رئیسی برای اقتدار کشور، رفع مشکلات مردم، تکمیل پروژه‌های ناتمام و ارتقای ارتباط با کشورهای همجوار تلاش کند.

نظر شما