شناسهٔ خبر: 67309278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دومین دوره مسابقات جام یاریگران زندگی برگزار شد/نفرات برتر مشخص شدند

دومین دوره مسابقات جام یاریگران زندگی در منطقه یک استان با شرکت بیش از 20 ورزشکار از سه شهرستان در چهار رشته ورزشی در مجموعه ورزشی انقلاب و آزادی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ کاظم اسماعیل نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج گفت: دومین دوره مسابقات خانه‌های ورزش روستایی استان (جام یاریگران زندگی) در منطقه یک استان  با شرکت بیش از 20 ورزشکار از سه شهرستان در چهار رشته ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، دارت و دو و میدانی در مجموعه ورزشی انقلاب و آزادی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ادامه داد: بر این اساس در بخش آقایان و در رشته ورزشی دو صحرانوردی و در ماده ۱۸۰۰ متر، محمد مهدی قربان زاده از شهرستان کاشمر مقام اول، و رضا براتی از شهرستان  مه ولات دوم و سید احسان حسینی از شهرستان بجستان سوم شدند.

وی افزود: همچنین در رشته ورزشی دارت جواد صادق نژاد دهمیانی از شهرستان کاشمر قهرمان، طاها زارع از شهرستان مه ولات مقام دوم و مهدی محمد زاده از شهرستان بجستان سوم شدند.

اسماعیل نژاد ادامه داد: در رشته ورزشی تنیس روی میز سعید موسوی از شهرستان مه ولات در جایگاه نخست قرار گرفت، کوروش حسینی از شهرستان بجستان رتبه دوم را کسب کرد و حسین نبوی از شهرستان کاشمر در جایگاه سوم قرار گرفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: بر اساس این گزارش رشته ورزشی شطرنج  عرشیا حسن نژاد از شهرستان کاشمر، محمد امین محمد زاده  از شهرستان بجستان و محسن موسوی از شهرستان مه ولات به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

وی افزود: همچنین در بخش بانوان این رقابت ها و در رشته ورزشی دو صحرانوردی و در ماده ۸۰۰ متر، اسما بایزیدی از شهرستان مه ولات  اول، نرگس صادق نژاد دهمیانی از شهرستان کاشمر دوم شدند. در رشته ورزشی دارت زهرا افتتاحی از شهرستان مه ولات قهرمان، معصومه محمد زاده از شهرستان بجستان نایب قهرمان و بتول قادری از شهرستان کاشمر سوم شدند.

اسماعیل نژاد گفت : همچنین در رشته ورزشی تنیس روی میز زینب علی نژاد  از شهرستان مه ولات ،  زهرا ترابی از شهرستان کاشمر به ترتیب اول و دوم  شدند.

وی یاداور شد: در رشته ورزشی شطرنج  ریحانه لسانی عارفی از شهرستان کاشمر مقام اول،  فاطمه زارع از شهرستان مه ولات مقام دوم و اعظم غلامی از شهرستان بجستان مقام سوم را کسب کردند.

خبرنگار افتخاری بسیج/ محمد جعفرنژاد قوژدی

 

نظر شما