شناسهٔ خبر: 67309238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛

برگزاری نشست تبیینی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

نشست تبیینی پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور مدیران حوزه سلامت، مدیران کانون های بسیج جامعه پزشکی و جمعی از کارکنان و کادر سلامت غرب استان مازندران به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنکابن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا مازندران؛ نشست تبیینی پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور دکتر شهاب الدین سروی معاون فرهنگی دانشجویی، حسن عشیری مدیر فرهنگی، عظیم جعفری مسئول بسیج جامعه پزشکی، نمایندگان امور ایثارگران دانشگاه و فرمانده سپاه شهرستان تنکابن برگزار شد ،

دکتر علوی مدیر شبکه بهداشت تنکابن و سرهنگ مهدوی فرمانده سپاه تنکابن به اهمیت موضوع انتخابات و شرکت در آن و ادامه دادن راه شهدای خدمت اشاره نمودند.
در ادامه دکتر سروی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و تشکر از برگزاری جلسه ، با اشاره به سی و یکم خرداد ماه روز شهادت شهید چمران و روز استاد به ویژگی های شخصی این شهید پرداخت.
وی عنوان نمود: شهید چمران یک نخبه علمی کشور بود که بهره مندی از لذائذ دنیوی را برای رسیدن به اهداف نظام و امام امت خود رها نموده و با پشت نمودن به آن شهادت را برگزید.
دکتر سروی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری ضمن یاد و خاطره شهدای خدمت و در راس آنها آیت ا... شهید رئیسی، همگان خصوصاً دانشگاهیان را دعوت به مشارکت در پای صندوق‌های رای نمود و گفت: شرکت در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری، ایران قوی را به جهانیان بیشتر نشان خواهد داد؛ خصوصاً در زمانی که در فاصله کوتاهی از فقدان شهدای خدمت هستیم . دانشگاهیان خصوصا کادر سلامت در تمامی صحنه های حساس خصوصاً انتخابات، کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشتند و ان شاالله این امر نیز مجدد تکرار خواهد شد .
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ضمن اشاره به دستورالعمل و تاکید مسئولین وزارت مبنی بر تشکیل شورای فرهنگی مراکز تابعه آمادگی خود را در جهت حمایت و رفع موانع موجود اعلام نمود و از گروه های جهادی و بسیج جامعه پزشکی غرب استان در راستای فعالیت‌های جهادی، ویزیت رایگان و توجه به مناطق محروم استان تقدیر و تشکر نمود.
در پایان این نشست دکتر خسروی تحلیل گر مسائل سیاسی در رابطه با موضوع انتخابات سخنانی را مطرح کرد.

برگزاری نشست تبیینی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری


در حاشیه بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و همراهان از غرب استان ، حضور در منزل دو شهید و دیدار با خانواده معظم آنان صورت گرفت .
دکتر سروی معاون فرهنگی و دانشجویی با همراهی عشیری مدیر فرهنگی، جعفری مسئول بسیج جامعه پزشکی ، (دکتر) قاسمی نماینده امور ایثارگران دانشگاه با حضور در منازل شهید گلین شریف دینی و شهید پیر با وفا، از شهدای دفاع مقدس، با خانواده ایشان دیدار نمودند .
در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، دکتر سروی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و همچنین فرصتی مغتنم است که موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت می‌شود؛ چراکه این خانواده‌ها با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
همچنین خانواده و فرزندان این شهیدان نیز در این دیدار به ‏بیان سجایا و خصوصیات اخلاقی و خاطراتی از این شهدای والامقام پرداختند.

برگزاری نشست تبیینی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری

شهید اسماعیل گلین شریف دینی، از اعضای رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود؛ایشان در لشکر ۲۵ کربلا و در رسته پیاده به اسلام خدمت می‌نمود و در تاریخ ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۴ هجری شمسی در منطقه فاو و در عملیات والفجر هشت شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت.
شهید محمد پیرباوفا نیز از اعضای رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در لشکر ۲۵ کربلا و در رسته بهداشت و درمان به اسلام خدمت می کرد و در ۸ مرداد سال ۱۳۶۳ هجری شمسی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظر شما