شناسهٔ خبر: 67308929 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت در کرمان عنوان کرد:

افتتاح ۲۲ پروژه حوزه سلامت در استان کرمان در پویش یادگار ابراهیم

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت از ۲۲ پروژه آموزشی، بهداشتی و درمانی در استان کرمان در پویش یادگار ابراهیم، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، دکتر عباس شیراوژن در آستانه عید غدیر و در آیین افتتاح همزمان ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت در قالب پویش یادگار ابراهیم به نمایندگی از وزارت بهداشت در کرمان حضور یافت و در ارتباط زنده تصویری با ستاد وزارت بهداشت با حضور دکتر محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، درخصوص پروژه های تکمیل شده حوزه سلامت در این استان، گفت: با افتخار و سرافرازی در واپسین روزهای مردمی شهید دکتر رییسی، ۲۲ پروژه آموزشی، بهداشتی و درمانی در استان کرمان افتتاح می شود.

وی افزود: مجموعه این ۲۲ پروژه در زیربنای ۴۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان ساخته و آماده شده است.

دکتر شیراوژن ادامه داد: پروژه هایی که امروز به افتتاح می رسد، شامل ۹ پروژه بهداشتی در شهرهای برزویه، بردسیر و راور است که ۲ آموزشگاه بهورزی نیز در قالب این ۹ پروژه خواهد بود.

وی درخصوص پروژه های آموزشی گفت: همچنین دو پروژه آموزشی شامل دانشکده پیراپزشکی و مقاوم سازی دانشکده داروسازی به بهره برداری می رسد.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت افزود: ۷ پروژه درمانی شامل کلینیک های تخصصی و مرکز رادیوتراپی و یک پروژه تحقیقاتی شامل اتاق تمیز سلول های بنیادی و سه پروژه دانشجویی و رفاهی و خوابگاه دانشجویی ۶۰۰ نفره در پردیس دانشگاه نیز در قالب پروه های آماده شده، افتتاح می شود،.

گفتنی است، صبح امروز در مراسمی با حضور سرپرست ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، وزیر بهداشت و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت، ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت سراسر کشور در قالب پویش یادگار ابراهیم به صورت همزمان و از طریق ارتباط زنده تصویری، افتتاح شد.

همچنین، دکتر مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، از نمایشگاه «یادگار ابراهیم» که در حاشیه این مراسم با هدف معرفی پروژه ها و دستاوردهای حوزه نظام سلامت برپا شده است، بازدید کرد.

نظر شما