شناسهٔ خبر: 67308867 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۲ تیر + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _شنبه دوم تیر_ نسبت به هفته پیش تغییر چندانی ندارد و بسیاری از محصولات بازار با همان قیمت قبل خرید و فروش می‌شوند اما تعداد انگشت‌شماری از خودروهای بازار، افت‌وخیز اندکی را تجربه می‌کنند.

ساینا S دنده‌ای از سدان‌های اقتصادی سایپا در بازار داخلی با ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به قیمت ۴۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

شاهین G دنده دستی از سدان‌های لوکس تولیدی شرکت سایپا، رشد سه میلیون تومانی دارد و با نرخ ۷۱۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 207i دنده‌ای یکی از محبوب‌ترین محصولات داخلی بازار نیز امروز تنها یک میلیون تومان گران‌تر شده است و به قیمت ۷۳۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX TU5 دیگر سدان محبوب ایران خودرو نیز روند کاهشی دارد و دو میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۸۷۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۳ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۲۱ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۲ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۴ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۴ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۸ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۲ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۱ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۳ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲ تیر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز امروز ثابت است اما تعداد اندکی از آنها افت محدودی را تجربه می‌کنند.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار، رشد قیمت یک میلیون تومانی دارد و با ۷۹۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

ام وی ام X22 پرو دنده‌ای کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو نیز ۵۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۹۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرایم کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور ۱۵ میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S کراس‌اوور جدید مونتاژی ایران خودرو نیز با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به کانال یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۴۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۳۱ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۸ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲ تیر + جدول

نظر شما