شناسهٔ خبر: 67308701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۳۵۱ نفر از اعضای هیات اجرایی انتخابات گلستان انتخاب شدند

مریم شریفی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ۳۵۱ نفر از اعضای حقیقی و حقوقی هیات اجرایی استان گلستان انتخاب شدند که از این تعداد، ۲۱۵ نفر جزو معتمدین محل و ۱۳۵ نفر نیز اعضای حقوقی هستند.

صاحب‌خبر -

سیدعلی مهاجر صبح یکشنبه دوم تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اینکه تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند در شعبذاخذ رای نماینده‌ داشته باشند، اظهار کرد: یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ گلستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۹ هزار و ۶۴۳ نفر رای‌اولی هستند. 

وی تعداد شعب اخذ رای در استان گلستان را یک هزار و ۵۱۵ شعبه اعلام و تصریح کرد: تعداد یک هزار و ۲۱۲ شعبه اخذ رای ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار در استان گلستان آرا مردم را جمع آوری می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اجرای فرایند انتخاب هیئت اجرایی گلستان در تاریخ ۱۰ خرداد، تصریح کرد: ۳۵۱ نفر اعضای حقیقی و حقوقی هیات اجرایی استان گلستان هستند که این تعداد ۲۱۵ نفر از معتمدین محل و ۱۳۵ نفر اعضای حقوقی هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ستاد انتخابات گلستان از ۶ خرداد ماه فعال شده است، اضافه کرد: شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان گلستان فراهم شده است و در هشتم تیرماه بار دیگر شاهد حماسه آفرینی دوباره مردم قدرشناس گلستان خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: گلستان همواره جزو استان‌های با مشارکت بالا در انتخابات بوده و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری رتبه سوم مشارکت در انتخابات را کسب کرد.

مهاجر با اشاره به اینکه شناسنامه و یا کارت ملی ۲ سند هویتی برای شرکت در انتخابات است‌، تصریح کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان به صورت نیمه‌ الکترونیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما