شناسهٔ خبر: 67308655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

راه حل پرسپولیسی‌ها برای آوردن ماتزاری/ درویش دست به دامن قلعه‌نویی شد!

خبر ورزشی

به بن بست رسیدن مذاکره با والتر ماتزاری باعث شده تا مدیرعامل پرسپولیس از روش‌های دیگری برای راضی کردن مربی ایتالیایی استفاده کند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس اعتراف کرد که سرخ‌ها با وجود نزدیک شدن به توافق با والتر ماتزاری، اکنون برای راضی کردن گزینه مدنظرشان به مشکل خورده‌اند و دلیل آن، برخی تماس‌ها از داخل ایران است که سبب شده تا دیدگاه سرمربی ایتالیایی نسبت به کار در اینجا تغییر کند.

در همین راستا رضا درویش که از تمامی راه‌ها برای جلب رضایت ماتزاری استفاده کرده و ناکام مانده، به یک روش متفاوت متوسل شده است. مدیرعامل پرسپولیس که رفاقت دیرینه‌ای با سرمربی تیم ملی دارد، طی تماس با امیر قلعه‌نویی از وی خواست تا از طریق دستیارش شرایط کار در ایران را برای ماتزاری مثبت جلوه دهد.

گویا آنتونیو مانیکونه ایتالیایی که بیش از یک سال است به عنوان دستیار قلعه‌نویی در تیم ملی فعالیت می‌کند، رفاقت نزدیکی با ماتزاری دارد و درویش از همین موضوع به نفع پرسپولیس استفاده کرده که با موافقت امیر کار جلو رفته است. حالا اینکه مانیکونه می‌تواند تصویری که در ذهن سرمربی سابق ناپولی ایجاد شده را تغییر دهد یا خیر، سوالی است که پاسخ آن بعدا مشخص می‌شود، اما این درخواست درویش از سرمربی تیم ملی نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها تمام تلاششان را برای ماتزاری به کار بسته‌اند؛ حتی اگر اندک شانسی داشته باشند.

نظر شما