شناسهٔ خبر: 67308338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس خبر داد:

ایجاد ۸۴۰ شعبه اخذ رای در شیراز

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار فارس گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۱۷ شعبه اخذ رأی در استان فارس در نظر گرفته شده است که به تفکیک ۲ هزار و ۵۹ شعبه شهری یک هزار و ۴۵۸ شعبه روستایی دو هزار ۵۲۲ شعبه ثابت و ۹۹۵ شعبه سیار در استان فارس مستقر است و بیشترین شعبه در شهر شیراز ۸۴۰ شعبه و کمترین شعبه ۲۱ است که متعلق به شهرستان اوز است. ‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی امروز دوم تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت افزود: روز‌های پایانی دولت مردمی سیزدهم را سپری می‌کنیم و این دولت به وعده‌هایی که داد صادق بود و تلاش کرد تمام هدف‌های مردم و خواسته‌ها را در تمام حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی واجتماعی عمل کند، افزود: شمارش معکوس آغاز فرایند اخذ‌ای برای انتخابات ریاست‌جمهوری شروع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی جتماعی استاندار فارس ادامه داد: کمتر از پنج روز دیگر به انتخابات مانده است و ما در استان فارس درتمام زمینه‌ها به‌ویژه بااشاره به چهار راهبردی که مقام ممعظم رهبری تایید داشتند آمادگی لازم را داریم.

وی با بیان اینکه بیش از ٣ هزارو ۵١٧ شعبه اخذ رای در استان فارس در نظر گرفته شده است که به تفکیک ٢هزارو ۵٩ شعبه شهری یک هزارو ٤۵٨ شعبه روستایی دو هزار۵٢٢شعبه ثابت و ٩٩۵شعبه سیار در استان فارس مستقر است، تصریح کرد: بیشترین شعبه در شهر شیراز ٨٤٠ شعبه و کمترین شعبه ٢١ است که متعلق به شهرستان اوز است.

این مقام مسئول افزود: آموزش‌های ویژه برای کارمندان، بخش‌داران و کارشناسان در فرمانداری و بخش‌داران عوامل بازرسی از دو هفته گذشته به‌صورت استانی و کشوری برگزار شده است و ما ان شاءالله هیچ‌گونه مشکلی را نخواهیم داشت و در تلاشیم تا به‌منظور اینکه راس ساعت هشت صبح انتخابات را در هشت تیر ماه آغاز کنیم.

به گفته وی برای شرکت در این انتخابات شناسنامه یا کارت ملی نیاز است همچنین انتخابات به‌صورت دستی است و ملاک اصلی سامانه احراز هویت در نظر گرفته شده است و ما خود را نگهبان و حافظ رای مردم می‌دانیم وانتخابات را به‌صورت مستمر رصد میکنیم.

قزل سفلی با بیان اینکه روز چهارشنبه جلسه توجیهی نهایی برگزار خواهد شد و راس ساعت هشت صبح انتخابات را روز جمعه هشتم تیرماه، آغاز خواهیم کرد، ادامه داد: برای اجرای انتخابات ٩٧ هیات اجرایی از طریق دعوت ٢ هزار و ٩١٠ نفر از معتمدین شکل گرفته است و در فارس ٣٧ هیات اجرایی اصلی و ٦٠ هیات اجرایی فرعی وجود دارد.

قزل سفلی گفت: برای اجرای انتخابات، در چهار بخش اجرا، تامین امنیت، نظارت و بازرسی بیش از ٩٤ هزار نفر سازماندهی شدند و احزار هویت به‌صورت برخط انجام می‌شود ولی انتخابات دستی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تاکید بر بی‌طرفی انجام شده و خودمان را محافظ و امانت‌دار رای مردم می‌دانیم، مطرح کرد: در حوزه امنیت در سه بخش امنیت استان، خطوط ارتباطی لازم و شرایط پایداری برق را داشته باشیم.

قزل سفلی افزود: برای امنیت برگزاری نامزد‌هایی که به شیراز می‌آیند، برنامه‌ریزی انجام شده است و در مجموعه دولت آمادگی داریم به همه نامزد‌ها در چارچوب قانون و کاملا بی‌طرفانه، همکاری داشته باشیم.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: سه میلیون و ٧٠٦ هزار نفر واجدین شرایط هستند و مدارک هویتی شناسنامه و کارت ملی است و شناسنامه مهر نمی‌شود.

انتهای خبر۲۲۴۲۲۴

نظر شما