شناسهٔ خبر: 67308285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار خوی:

تولیدکنندگان کشور را به سمت خودکفایی اقتصادی سوق می دهند

علی محبوبی

فرماندار خوی گفت: تولیدکنندگان کشور عامل اصلی در خودکفایی اقتصادی کشور هستند.

صاحب‌خبر -

کریم علی نژاد دوم تیرماه در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن به میزبانی خوی که با مسئولین شهرستانی و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع برگزار شد، اظهار کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال (جهش تولید با مشارکت مردم) نامگذاری شده است، ضروری است با برگزاری همایش‌ها، میزگردها و جلسات تخصصی زمینه جهش تولید با مشارکت مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان کشور را به سمت خودکفایی اقتصادی سوق می دهند، تصریح کرد: وقتی چرخ تولید در کشور توسط تولیدکنندگان به حرکت در می آید صدای امید و رونق اقتصادی در سطح کشور طنین انداز می شود.

فرماندار خوی ادامه داد: درطول ۸ سال دفاع مقدس بازاریان و صاحبان صنایع نیز همگام با مردم در جبهه های حق علیه باطل اقدامات موثری انجام دادند.

علی نژاد ادامه داد: در زمینه تولید و رفع موانع تولید هم دستگاه قضایی شهرستان خوی پای کار هستند و کارنجات زیادی را با رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگرداندند.

وی با اشاره به اتحاد موجود در بین مسئولین شهرستانی اظهار کرد: مسئولین شهرستان اعم از نماینده مردم در مجلس، دستگاه قضایی، شورا و شهرداری، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی و شورای اداری برای تولید و رونق اقتصادی هم صدا شده اند.

امیر جعفری، رییس اداره صمت خوی نیز در این همایش، زمینه را برای تولید و سرمایه‌گذاری در خوی بیش از پیش مساعد عنوان کرد و تصریح کرد: با توجه به عضویت نماینده مردم خوی در مجلس در کمیسیون صنایع و معادن این مساله امکان و فرصت ارزشمندی برای رشد و توسعه صنعت این شهرستان است.

عبدالله زاده، رییس دانشگاه آزاد خوی نیز در این همایش اظهار کرد: با پیوند دانشگاه و صنعت می توان زمینه های ارزشمندی برای تولید و صنعت خوی فراهم آورد.

 وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد خوی با بهره گیری از کارشناسان و اساتید فن و دانشجویان نخبه برای تبدیل بالقوه های خوی به بالفعل آماده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این همایش با اهدای لوح سپاس از تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و کارخانجات تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما