شناسهٔ خبر: 67307953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رشد شاخص‌های توسعه خراسان شمالی در دولت سیزدهم

استاندار خراسان شمالی گفت: اقدامات مثبت و بزرگی در عمر دولت سیزدهم در استان انجام شده و باعث شده است در بسیاری از شاخص‌ها رشد قابل اعتنایی داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _شنبه دوم تیر_ در شورای اداری خراسان شمالی که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، اظهار کرد: طی عمر دولت سیزدهم اقدامات مثبت و بزرگی در استان انجام شده و باعث شده است در بسیاری از شاخص‌ها رشد قابل اعتنایی داشته باشیم.

وی بهبود شاخص راه‌های روستایی را مورد توجه قرار داد و افزود: طی این مدت ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی احداث و ۷۵۰ کیلومتر روکش شد که باعث شد در این شاخص فاصله کمتری با میانگین کشوری پیدا کنیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به افتتاح طرح آب‌رسانی طی هفته گذشته، خاطرنشان کرد: چهار مجتمع آب‌رسانی در حال احداث است، طی این دولت ضریب نفوذ گازرسانی در خراسان شمالی به ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

حسین‌نژاد اضافه کرد: طی سفر شهید رئیسی به استان ابتدا ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و سپس تا ۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه تاکید کرد: ۱۵۸۰ نقطه برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در استان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌های انتخاباتی نیز وارد استان شده است و به‌زودی تحویل فرمانداری‌ها خواهد شد.

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی از استان‌های پیشرو در مشارکت سیاسی است و هشتم تیر نیز مردم این خطه حماسه‌آفرین خواهند بود.

نظر شما