شناسهٔ خبر: 67307861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف میلیاردی کود شیمیایی و سموم کشاورزی قاچاق در مازندران

جانشین انتظامی مازندران از کشف سموم و کود شیمیایی و ادوات کشاورزی قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران  گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فروش غیر قانونی و قاچاق کود شیمیایی و سموم کشاورزی و شناسایی انبار پخش پس از بررسی اطلاعاتی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات میدانی صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز؛ که پس از هماهنگی قضائی کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساری به محل اعزام شدند.

جانشین انتظامی مازندران گفت: ماموران در بازرسی از انبار موصوف مقدار ۸ تن کود شیمیایی و ۱۱۰۸ کیلوگرم سموم کشاورزی و ۳۲ دستگاه ادوات کشاورزی قاچاق دپو شده کشف که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کود شیمیایی کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد و انبار موصوف نیز در سامانه تجارت و انبار‌ها نیز ثبت نبود در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده از شهروندان درخواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما