شناسهٔ خبر: 67307768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برتری بیمارستان دکتر شیخ مشهد در جلب مشارکت‌های مردمی

بیمارستان دکتر شیخ با جذب بیش از ۴۶ میلیاردریال مشارکت مردمی، بالاترین میزان جذب را در بین واحد‌های مددکاری مراکز دانشگاه علوم پزشکی مشهد کسب کرد.

صاحب‌خبر -
برتری بیمارستان دکتر شیخ مشهد در جلب مشارکت‌های مردمی
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان دکتر شیخ با اشاره به کسب رتبه برتر واحد مددکاری این مرکز در میان واحد‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه جلب مشارکت‌های مردمی افزود: این امر به همت واحد مددکاری و تلاش‌های همکاران این واحد میسر شده است.
 
دکتر سلحشور گفت: مددکاری بیمارستان دکتر شیخ از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ شب پاسخگوی بیماران و مراجعه کنندگان است و در صورت نیاز نیز از طریق تماس تلفنی با مددکاری، مشکل بیمار حل می‌شود.
 
او ادامه داد: مراجعه منظم مددکاران اجتماعی بر بالین بیماران و ارزیابی وضعیت روانی اجتماعی بیماران نه تنها اطلاعات مفید و ارزشمندی را برای اشتراک با سایر حرفه‌ها و تسهیل روند درمان بیماران فراهم می‌کند بلکه از لحاظ اقتصادی نیز نتایج مورد توجهی برای بیمارستان به همراه دارد.
 
 دکتر سلحشور افزود: تخفیف واحد مددکاری برای اتباع مراجعه کننده در سال ۱۴۰۲ با ۶۶۱ مورد، حدود سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و تخفیف نیازمندان در همان سال برای دو هزار و ۱۲۸ مورد، حدود دو میلیارد ریال بوده است.

نظر شما