شناسهٔ خبر: 67307682 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

به‌زودی فوتبال منفجر خواهد شد!

میشل پلاتینی اطمینان دارد که در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد شکل‌گیری سوپرلیگ و تحولی بزرگ در فوتبال خواهیم بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا، که پس از اتهام کلاهبردای و فساد مالی از این سمت کنار رفت، بعد از مدت‌ها در مصاحبه با نشریه فیگارو سکوتش را شکست.

او پیش‌بینی کرد که در آینده شاهد شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا خواهیم بود و شاید دیگر نه یوفا و نه فیفا کنترلی روی باشگاه نداشته باشند.

2046401

اسطوره فوتبال فرانسه و برنده سه توپ طلا گفت: «با رای دادگاه اروپا که فیفا و یوفا دیگر انحصاری روی مسابقات فوتبال ندارند، این ورزش به زودی منفجر خواهد شد. رئال مادرید و بارسلونا، حداقل به طور علنی، به عنوان آخرین مدافعان نظم جدید فوتبال باقی مانده‌اند. بسیاری از مردم با من تماس می‌گیرند و آنها افرادی هستند که مانند من فیفا و یوفا را دوست ندارند. در ابتدا ثروتمندترین کشورهای فوتبالی بودند که استادیوم‌های بزرگی داشتند و پول درآوردند. امروز شاهد علاقه کشورهایی جدید هستیم که پول زیادی دارند و می‌خواهند سرمایه گذاری کنند. قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی.»

پلاتینی ادامه داد: «شاید نه فیفا و نه یوفا دیگر وجود خارجی نداشته باشند، اگرچه معتقدم به مدیریت فدراسیون‌های ملی و نه باشگاه ادامه خواهند داد. فوتبال یک تجارت است، بازیکنان تاجر و باشگاه‌ها نیز برند هستند.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما