شناسهٔ خبر: 67307602 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه " فنر"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس فنر با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس فنر، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج، شرکت محورسازان ایران خودرو برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

حضور و شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه طبق ماده ۹۹ قانون تجارت منوط به داشتن برگه حضور میباشد؛ لذا سهامداران حقیقی با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه و در صورت وجود وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و همچنین سهامداران حقوقی، نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی با ارائه کارت ملی و معرفی نامه (درج شناسه ملی و شماره و تاریخ ثبت شخصیت حقوقی و شماره ملی نماینده خود در معرفی نامه، الزامی میباشد) میتوانند در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ به محل برگزاری مجمع مراجعه کرده و برگه ورود به جلسه را دریافت نمایند. همچنین سهامداران محترم میتوانند بصورت آنلاین (زنده) از طریق وب سایت رسمی شرکت پارس فنر (سهامی عام) به آدرس www.Parsfanar.com مشاهده نمایند.

اشتراک گذاری :

نظر شما