شناسهٔ خبر: 67307515 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درمانگاه تامین اجتماعی پیرانشهر با ۶۰۰ میلیارد ریال در آستانه افتتاح است

فرماندار پیرانشهر گفت: طرح احداث درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان با پیشرفت حدود ۱۰۰ درصدی در آستانه افتتاح قرار دارد که با تکمیل آن، زمینه خدمت‌رسانی به بیش از ۵۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان فراهم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خضر کاک‌درویشی فرماندار پیرانشهر گفت: عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و در ۲ سال گذشته ۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرای کامل آن هزینه شده که نشان‌دهنده توجه ویژه دولت سیزدهم به حوزه بهداشت و درمان به ویژه در مناطق محروم است.

وی اضافه کرد: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار مترمربعی و در چهار طبقه احداث شده و همه خدمات لازم در حوزه درمانی را ارائه می‌دهد.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه عمده عملیات زیرسازی و بنای ساختمان و محوطه‌سازی آن به اتمام رسیده، ادامه داد: با بهره‌برداری از این مرکز درمانی حدود ۳۰ درصد جمعیت این شهرستان می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

کاک‌درویشی افزود: درمانگاه تامین اجتماعی پیرانشهر شامل بخش‌های مختلف زنان و زایمان، داخلی، کودکان، عمومی و سایر حوزه‌های درمانی بوده که با نگاه ویژه دولت سیزدهم در آستانه افتتاح قرار دارد.

پیرانشهر از شهر‌های مرزی آذربایجان‌غربی بوده و در مرز ایران با شمال عراق قرار دارد.

نظر شما