شناسهٔ خبر: 67307475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون:

۷ هزار مترمربع زمین در شهر عسگران در مرحله تعیین کاربری برای اجرای نهضت ملی مسکن است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با اشاره به نبود اراضی دولتی مناسب جهت اجرای طرح های حمایتی مسکن در شهر عسگران گفت: قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع خریداری شده که طرح تفکیکی آن به همراه تغییر کاربری جهت تصویب در دستورکار کمیسیون ماده ۵ قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در خصوص وضعیت اجرای طرح‌های حمایتی مسکن در شهر عسگران اظهار کرد: این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تامین زمین مورد نیاز به عمل آمده است.  

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه سند این زمین به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده است گفت: طرح تفکیکی این سایت تهیه و به همراه تغییر کاربری آن از اداری به مسکونی جهت تصویب در دستور کار کمیسیون ماده ۵ قرار دارد که در صورت تصویب طرح پیشنهادی، برای حدود ۴۵ متقاضی شهر عسگران زمین تامین می‌شود.  

وی عنوان کرد: طرح تفکیکی پیشنهادی، ۲۸ پلاک مسکونی ۲۰۰ متری را شامل می‌شود که در همین راستا اقدامات لازم جهت افتتاح حساب برای ۴۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط در شهر عسگران در حال انجام است.

نظر شما