شناسهٔ خبر: 67307301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف ۲ هزار قطعه مرغ و ۴ تن ماهی قاچاق در هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - ماموران انتظامی هرمزگان در ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در جاسک و چهار تن ماهی قاچاق در سیریک شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان، فرمانده انتظامی جاسک روز شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی «شهید نوروزی» در بازرسی از یک دستگاه خودرو، ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد حبیبی اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید نوروزی جاسک روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی جاسک، ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنابر نظر کارشناسان اقتصادی چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۴ تن ماهی در سیریک

ماموران پلیس آگاهی سیریک نیز در بازرسی از یک دستگاه خودرو، چهار تن ماهی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ محمد رضا رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی سیریک در راستای کنترل محور و مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت یخچال دار مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس ازهماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، مقدار چهار تن ماهی غیرمجاز و بدون هرگونه مجوز بهداشتی، کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیریک با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر به نظر کارشناسان مربوطه افزون بر چهار میلیارد ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: دراین رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

نظر شما