شناسهٔ خبر: 67307295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پزشکیان:

اقتدار جامعه موجب ثبات قدرت آن می‌شود/ از تبعیض بیزاریم

سنندج- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بین مردم سنندج حضور یافت و گفت: اقتدار جامعه موجب ثبات قدرت ان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان پیش از ظهر شنبه در جمع مردم سنندج در پارک سپیدار مورد استقبال مردم قرار گرفت و اظهار کرد: شرکت من در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از بین بردن تبعیض و بی عدالتی است.

پزشکیان ادامه داد: قدرت مملکت به نیروی نظامی و امنیت مملکت است اما اقتدار آن بسته به مردم و حضور آنها در جامعه است و اگر بخواهیم قدرت جامعه را در نظر بگیریم حضور و پشتوانه مردم نیاز است.

وی بیان کرد: بی عدالتی منجر به گریزان شدن جامعه می‌شود در حالی که برای توسعه اجتماعی، اقتصادی، فکری و سیاسی باید عدالت را اعمال کنیم و اگر عدالت اعمال نشود اقتدار نداریم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: صداقت لازمه توسعه و جلب اعتماد مردم است و مسؤولان باید با مردم صادق باشند.

پزشکیان ادامه داد: ما نمایندگان، وزرا، رؤسا، روحانیون و همه باید در برابر حرف‌های خود عمل کنند و پایبند باشند و باید با مردم صادق بود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فقط عده‌ای و یک گروه قدرت را در دست بگیرند و درصحنه باشند، اضافه کرد: باید بگوییم ما مردم ایران کرد، ترک و بلوچ و غیره حق تصمیم گیری، حق مشارکت و انتخاب داریم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم تصمیم می‌گیرند که به چه کسی رأی دهند، افزود: مردم اگر در صحنه باشند می‌توانند جلوی عده‌ای که تصور می‌کنند فقط خودشان در جامعه باید باشند را بگیرند، اما شاخص درستی و اقتدار ملت، مردم جامعه است.

پزشکیان ادامه داد: اقتدار جامعه ملت است که موجب ثبات قدرت جامعه می‌شود و در برابر فساد و رانت و تبعیض باید بایستیم چرا که عوامل بر هم زدن اقتدار است و به عده‌ای که کاسبان تحریم هستند نباید اجازه داد فعالیت کنند.

وی گفت: باید به زندگی برسیم که همه مردم به آن افتخار کنند و ما زندگی را همراه با عدالت می‌خواهیم و از تبعیض و زورگویی بیزاریم و انصاف و عدالت را می‌خواهیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مرز به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: مرز امروز به تهدید تبدیل شده و جوانان ما مجبور به کولبری شدند و باید به جایی برسیم که از فرصت مرز بهترین استفاده را برد.

پزشکیان با اشاره به جایگاه زنان و دختران اذعان کرد: با هر برخورد خشن با خواهران و دخترانمان مخالفیم و اجازه نمی‌دهیم که چنین اتفاقی بیفتد و باید کاری کنیم که زنان همچون مردان بتوانند در جایگاه‌های علمی، مدیریت، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جای خود را بیابند و فرقی بین زن و مرد نیست.

دختر پزشکیان در این سفر وی را همراهی کرد.

نظر شما