شناسهٔ خبر: 67307115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاندیدای اصلح در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت:کاندیدای اصلح کسی است که در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و با اتکا به خداوند برای موفقیت کشور گام بر می‌دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، سعید حیدری صبح امروز در اجتماع مردم شهرستان جم با تبریک دهه امامت و ولایت و همچنین تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت: دستگاه قضایی با اقدامات ارزنده در دفاع از حقوق عامه و در صیانت از بیت‌المال پیشتاز است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

وی به چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیرماه اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام قوای رسانه‌ای برای کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات متمرکز شده و با فعال کردن بلندگوهای‌شان به دنبال ناامیدسازی مردم از صندوق‌های رأی و کاهش مشارکت در انتخابات هستند.

وی اضافه کرد: با عنایت خدا و پشتیبانی همیشگی مردم زمان‌شناس و بصیر با رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان خط بطلان مستمری بر سناریوهای دشمنان کشیده شده و مردم بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات، دشمنان را ناامید می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه این انقلاب از ابتدای استقرار با اتکا به خدا و توجه به ظرفیت مردم به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کرده خاطر نشان کرد: برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، 250 هزار شهید والامقام جانفشانی کرده‌اند و دشمنان نمی‌توانند به انقلاب و نظام اسلامی، خللی وارد کنند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: در دولت مردمی ایران قوی، در مسیر خدمت‌رسانی به مردم حد نصاب تازه‌ای خلق شد و امیدوارم راه شهید رئیسی تداوم یابد.

حیدری با تأکید بر شاخصه‌های اساسی نامزد انتخاباتی اصلح ابراز داشت: کاندیدای اصلح کسی است که در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و با اتکا به خداوند برای موفقیت کشور گام بر می‌دارد.

وی افزود: مسیر مانع‌زدایی در ارتباط با مردم، خستگی‌ناپذیری و حرکت در بین مردم، فسادستیزی، دیپلماسی عزتمندانه، ولایتمداری و پرهیز از سیاسی‌کاری و گره‌گشایی از مشکلات مردم باید تقویت شود و این مسیرهای مهم از محورهای قابل توجه برای تشخیص نامزد اصلح است.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با بیان اینکه صیانت از آرای هر 6 نامزد انتخاباتی مورد تأکید ستاد انتخابات است، گفت: ان‌شاءالله مردم با مشارکت پرشور و انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی، دشمنان را بار دیگر ناکام می‌کنند.

انتهای پیام/190/

نظر شما