شناسهٔ خبر: 67307040 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اهمیت همراهی خیران برای ساخت ۱۰ هزار کلاس درس در اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در اصفهان به ۱۰ هزار کلاس درس نیاز داریم که امیدواریم با حرکت‌های خیراندیشانه صنایع استان این مسیر هموار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی در آئین برگزاری نخستین جشن گل‌ریزان نهضت مدرسه‌سازی با اشاره به اینکه فرهنگ خیراندیشی از حرکت‌های نیکوکارانه در ساخت مدرسه در ذهن دانش‌آموزان متبلور می‌شود، اظهار کرد: در استان اصفهان به ۱۰ هزار کلاس درس نیاز داریم که امیدواریم با حرکت‌های خیر اندیشانه صنایع استان این مسیر هموار شود.

مجتبی ملأاحمدی، رئیس هیئت مدیره مجمع خیران استان اصفهان نیز در این آئین با اشاره به اینکه ما در کشور ۴۰ هزار خیر مدرسه‌ساز داریم، گفت: گاهی در بعضی از نقاط استان اصفهان به قدری وضعیت در مورد مدارس بغرنج است و محرومیت وجود دارد که در این زمینه حضور خیران برای رفع این محرومیت‌ها بسیار راه‌گشا است.

لازم به ذکر است، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با پیگیری‌های مجمع خیران مدرسه‌ساز حدود ۶۰ مدرسه در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان اصفهان ساخته خواهد شد، همچنین مقرر شد اولویت ساخت مدارس با مناطقی محروم، مناطق دچار پدیده فرونشست، مناطق دارای مدارس دونوبته با تراکم بالا باشد.

نظر شما