شناسهٔ خبر: 67306895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تاکید مدیرکل ورزش و جوانان ایلام بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: جامعه ورزش و جوانان استان ایلام همگام با سایر اقشار جامعه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر می‌شوند. مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: جامعه ورزش و جوانان استان ایلام همگام با سایر اقشار جامعه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری برنا ار ایلام، شهاب شهبازی درجلسه روسای هیت های ورزشی استان که در سالن جلسات معاونت جوانان برگزارشد اظهار داشت : مردم شهیدپرور استان ایلام در طول بیش از چهار دهه حاکمیت مردم‌سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده‌اند و در هر انتخابات با حضور گسترده به جهانیان نشان دادند که بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار هستند.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی میهن اسلامی از جمله استان ایلام همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند، ادامه داد: ۸ تیرماه نیز، ملت شریف ایران به خصوص جامعه ورزش همانند گذشته با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند کرد تا پای عشق و تعهد خود به رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 وی اضافه کرد: اکنون از تمامی مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه دعوت می‌کنم تا با حضور پر شور و شعور خود در انتخابات، تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب داشته باشند.

شهبازی  به نقش مؤثر جامعه ورزشی در جلب افکار عمومی به ویژه دعوت از مردم اشاره کرد و افزود: کشور در مرحله حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته است و مردم باید با آگاهی و هوشیاری انتخاب خود را انجام دهند. ضروری است متخصصان و نخبگان ورزش با ورود خود به حوزه رقابت‌های انتخاباتی برای ایفای وظیفه و ادای تکلیف همگانی گام بردارند.

مدیرکل ورزش وجوانان به نقش هیات ورزشی دربحث مشارکت حداکثری جامعه ورزش پرداخت وگفت: هیات های ورزشی باتوجه به ارتباط با ورزشکاران زیر مجموعه خود وهمچنین ارتباطی که با جامعه غیر ورزشی دارند می توانند بعنوان الگو نقش مهمی در مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی افزود: جامعه ورزشی باید نقش مهم خود رادرمشارکت حداکثری ‌به نحوه احسن ایفا نماید وحضور حداکثری در انتخابات باعث اقتدار کشور واستحکام نطام می شود.

انتهای پیام

نظر شما