شناسهٔ خبر: 67306858 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

«مصطفی پورمحمدی» در مناظره دیشب کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری چه گفت؟/ ویدئو

«مصطفی پورمحمدی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «مردم عزیز ایران! زنان مردان جوانان عزیز! شما در آستانه یک انتخاب بزرگ هستید. باید بین سیاست جذب حداکثری یا دفع حداکثری، یک مورد را انتخاب کنیم. نمی‌توانیم با ستیز بر مردم حکمرانی داشته باشیم.»

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: «فیلترینگ در مقطعی، تصمیم درست و قابل‌دفاعی بود، اما استمرار آن نگران‌کننده است.»

«مصطفی پورمحمدی»، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «در جمهوری اسلامی زنان پیشرفت زیادی داشتند اما به جایگاه واقعی خود نرسیدند. مثلاً مجلس شورای اسلامی می‌خواهد برای همه جامعه ما تصمیم بگیرد. نصف جامعه ما زنان هستند. سهم زنان در مجلس چقدر است؟ این همه زن متخصص صاحب نظر فعال مبتکر داریم و نمی‌توانند خودشان برای خود تصمیم بگیرند و این نشان می‌دهد که هنوز به زنان اعتماد نداریم و باور نکردیم و توقع داریم آنها ما را باور داشته باشند و سبک زندگی که ما به مصلحت میدانیم آنها بپذیرند و به حوزه‌های دیگر سوق پیدا نکنند؟»

«مصطفی پورمحمدی» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه «اول تیر ماه ۱۴۰۳»، به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی به سازمان صداوسیما رفت.

سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، با عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» در استودیوی «۱۱» صداوسیما برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ترتیب صندلی کاندیداهای انتخاباتی در مناظره سوم انتخابات، به این شکل است «صندلی شماره یک: مصطفی پورمحمدی، صندلی شماره دو: محمدباقر قالیباف، صندلی شماره سه: مسعود پزشکیان، صندلی شماره چهار: جلیلی، صندلی شماره پنج: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، صندلی شماره شش: علیرضا زاکانی»

لازم به یادآوری است که قرعه‌کشی جایگاه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در چهار مناظره اخیر، چهارشنبه «۳۰ خرداد ۱۴۰۳» و با حضور نمایندگان کاندیداها انجام شده است.

عنوان دومین مناظره با رویکرد فرهنگی و تحت عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» بود.

در هر مرحله از مناظره، ۸ دقیقه به صورت دو بخش ۴ دقیقه‌ای، در اختیار کاندیداها قرار دارد تا دیدگاه و نقطه نظرات خود را اعلام کنند؛ در ۴ دقیقه دوم می‌توانند نظر خود را نسبت به اظهارات دیگر کاندیداها بیان کنند. کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در سه بخش ۸ دقیقه‌ای صحبت می‌کنند و در نهایت، ۶ دقیقه فرصت جمع‌بندی خواهند داشت.

مصطفی پورمحمدی: لایحه عفاف و حجاب را پس می‌گیرم

«مصطفی پورمحمدی» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره گفت: امام خمینی (ره) صفحه جدیدی را در تاریخ ایران به حضور زنان رقم زد. امام زنان را در همه عرصه‌های اجتماعی به صورت فعال وارد کرد. امام انقلاب و جنگ را با زنان سامان داد و پیروز کرد.

او افزود: سه نگاه در رابطه با زنان مطرح است: ۱- حضور ابرازی برای بی‌بندوباری که زنان ایرانی ما این نگاه را نمی‌پسندند؛ ۲- حضور حداقلی و با اضطرار زنان که هر وقت فرصت شود زنان را باید حذف کنند؛ ۳- نگاه امام خمینی که نگاه واقعی و جدی و تاثیرگذار و باوقار و تأثیرگذار زنان در اجتماع و سبک زندگی تراز اسلام و نظام اسلامی.

پورمحمدی گفت: در جمهوری اسلامی زنان پیشرفت زیادی داشتند اما به جایگاه واقعی خود نرسیدند. مثلاً مجلس شورای اسلامی می‌خواهد برای همه جامعه ما تصمیم بگیرد. نصف جامعه ما زنان هستند. سهم زنان در مجلس چقدر است؟ این همه زن متخصص صاحب نظر فعال مبتکر داریم و نمی‌توانند خودشان برای خود تصمیم بگیرند و این نشان می‌دهد که هنوز به زنان اعتماد نداریم و باور نکردیم و توقع داریم آنها ما را باور داشته باشند و سبک زندگی که ما به مصلحت میدانیم آنها بپذیرند و به حوزه‌های دیگر سوق پیدا نکنند؟

این کاندیدای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: کعبه زنان ما و سبک زندگی زنان ما را هالیوود تعیین می‌کند. برنامه‌ای برای زنان نداریم. فرهنگ صحیح، زبان عقلانیت، زبان عاطفه و لطافت و رضایت و انتخاب است. اما عده‌ای جای زبان اعتماد و رضایت را با زبان تهدید و باتوم اشتباه گرفتند. اگر زبان فرهنگ خودش را با زبان باتوم عوض کند جوابش فحش و ناسزا و درشت‌گویی است. پیامبر فرمود زن لطیف است. نمی‌شود با خشونت و تحمیل با او رفتار کرد. همانطور که شهید سلیمانی گفت دختران و پسران فرزندان ما هستند. من پورمحمدی ناچار بودم در سخت‌ترین مسئولیت‌ها اشدا علی المفار باشم، بر جوانان و دخترانمان رحما و ذلیل و خاکسار باشیم. همانطور که شهید رئیسی رفتار کرد.

پورمحمدی گفت: یکی از مسائل مهم در جامعه ما پوشش و حجاب است و یک دغدغه جدی است. حکم شرعی و قانونی است. بیش از چهل سال است که همه تلاش می‌کنیم برای پوشش رسمی و اسلامی، هم مردم را قانع کنیم هم سبک مناسبی ترویج کنیم. از بیت‌المال در برنامه‌های مختلف هزینه کردیم. در مدارس، دانشگاه‌ها، صداوسیما و… هزینه کردیم اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. باید سطح توقعمان را مشخص کنیم. با تعاریف مختلف، عده‌ای می‌گویند به آنچه که می‌خواستیم نرسیدیم. چه کسی مقصر است و باید توبیخ شود؟ دست‌اندرکاران، مجریان، مربیان، سخنوران یا مردم یا جوانان یا دختران یا بانوان ما؟ این مسئله خیلی مهم و حساس است.

او گفت: من به صورت جدی به تعامل فرهنگی معتقدم و باید نگرانی اساسی داشته باشیم. بخش بزرگی از این سبک‌های متفاوتی که در جامعه وجود دارد و ما نمی‌پسندیم، بخاطر اعتقادات نیست بلکه بخاطر لجبازی است. زنان و دختران ما نجیب و عفیف اند. اگر در خانه، مدرسه، خیابان و… با زن و دخترمان ستیز کردیم پیروز می‌شویم؟ این زبان می‌تواند موفق شود؟ ما باید در خانه و مدرسه و اداره این کار را سامان دهیم که ناچار نشویم پلیس و بسیجیان از جان بهترمان که شرف نظام هستند را درگیر صحنه‌های تلخ کنیم که بسیار ناگوار است.

او افزود: همه بزرگواران از رهبری و مراجع و متدینین و… دغدغه حجاب و دین داشتند. اما میدانیم که این مسئله بسیار پیچیده و حساس است و نمی‌توان با. برنامه و بدون حساب و کتاب و با روش‌های تند با آن برخورد کرد. این درست نیست. چرا اینقدر کشیدیم که پاره شد؟ ادامه دهیم؟ ما در همه جا مثل خانه و مدرسه باید حرکت زنان را حفظ کنیم. موضوع زن، حجاب و عفاف، جایگاه زن ایرانی نقطه قوت ماست. اشتباه نگیریم‌.

این کاندیدای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: قرار من به شما بانوان و دختران است که اگر موفق به اخذ رأی شما و اعتماد شما شدم حتماً لایحه عفاف و حجاب را پس می‌گیرم و در دولت با کارشناسان و صاحبنظران و دلسوزان و خانم‌ها مفصل بحث می‌کنیم که برای حل این مشکل چه ضوابطی را تعریف کنیم و متعهد میشوم که به نحو درست تعقیب کنم که هماهنگی لازم را انجام دهم و مطمئناً موفق خواهیم شد با هزینه کمتر.

پورمحمدی: در یک مقطعی تصمیم فیلترینگ قابل دفاع است

پورمحمدی گفت: ضرورت بحث فضای مجازی و اینترنت و ارتباطات برای همه پذیرفته شده است‌. رهبری فرمودند اگر امروز رهبر انقلاب نبودند رئیس فضای مجازی کشور می‌شدند. فضای مجازی دنیای هزار رنگ فرصت‌ها و تهدید هاست. اول باید این فضا را شناخت و اهمیتش را درک کرد و تهدیدهایش را به خوبی ارزیابی و پیگیری کرد و روی فرصت‌هایش دست گذاشت.

پورمحمدی افزود: ما باید اول روی فرصت‌های آن فکر کنیم. چون بدون این فضا زندگی امکان‌پذیر نیست. فرزندان ما از ابتدای زندگی در فضای اینترنت و بازی‌های اینترنتی رشد کردند و راهکاری برای مقابله با آسیب‌ها وجود ندارد. ما نمی‌توانیم خودمان را از فرصت‌های این فضا محروم کنیم. اینکه صورت مسئله را پاک کنیم و فقط روی فیلترینگ تمرکز کنیم درست نیست. در یک مقطعی تصمیم فیلترینگ قابل دفاع است اما استمرارش آسیب دارد. مافیای وی پی‌ان ایجاد می‌شود و امینت به خطر می‌افتد و سرعت اینترنت کم می‌شود.

او افزود: راهکار چیست؟ ما کشوری توانمند با ظرفیت علمی و تخصصی هم در عرصه سخت‌افزار و نرم‌افزار و تولید محتوا هستیم که هرکدام بحث مهمی دارد. از ابتدا باید روی ایجاد پیام‌رسان بسیار قوی تمرکز می‌کردیم. من این را در دولت یازدهم به طور جدی مطرح کردم. چون در بحث اینترنت و فضای مجازی فعال بودم و کارهای بزرگی انجام دادم و دغدغه اصلی من بوده‌است. تاکید کرده‌ام که پیام‌رسان توانمند ایجاد کنیم که در منطقه قدرت برتر باید و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و ارزیابی خودم این بود که توانایی داریم. اما چون که در آن سود وجود دارد، هر مؤسسه‌ای چه خصوصی و چه دولتی پیام رسان ایجاد کرد. من گفتم اگر الان مشکل داریم با. یکی از پیام‌رسان های بین‌المللی شرقی صحبت اولیه کنیم اما با بهانه‌های بسیار کوچک حاضر نبودند شریک ما شوند. ابتدا شرط مشارکت شد و آقایان عقب‌نشینی کردند. این مسائل بسیار حساس است و فرصت‌ها مان از دست رفته است.

پورمحمدی: باید با پیام‌رسان‌های خارجی شراکت کنیم

پورمحمدی گفت: بحث شفاف‌تر و جدی‌تر شد و مناظرات باید همینطور باشد. ما در این جلسه صرفاً مشکلات و اوضاع نابسامان و حجم زیاد پیام‌رسان‌های خارجی را گفتیم. پس چه کسی مسئول بوده است؟ همه می‌گویند کی بود کی بود کن نبودم. آقای قالیباف شما ۴ سال رئیس مجلس بودید و پیگیری نکردید. مجلس خیلی قدرت دارد. هزار و خورده‌ای روز رئیس مجلس بودید. حتی یک روز هم برای مردم تعیین کننده است. نزدیک ۵۰ درصد چرخش مالی فضای مجازی برای وی‌پی‌ان است. دولت شهید رئیسی که از آن دفاع می‌کنند و من هم مدافع هستم، سه سال وقت داشت چه کرد؟ من دولت یازدهم و دوازدهم و سیزدهم را در کم کاری در این عرصه مهم مقصر میدانم. نمی‌خواهم اسم ببرم.

او افزود: مسئله پیام‌رسان و شبکه ملی ارتباطات برای کشور از جهت اقتصادی، امنیتی و فرهنگی بسیار مسئله مهمی است و خودم از بیست سی سال پیش درگیر آن بودم و در بانک بزرگ اطلاعات کشور در زمینه هوش مصنوعی خوب عمل کردیم و به عنوان پیشتاز معرفی شدیم. ما باید پاسخ مردم را بدهیم. باید با پیام‌رسان‌های خارجی شراکت کنیم و با تیم خوب فنی مان جلو برویم و بومی‌سازی کنیم. اما دوستان میگویند خودتان چرا کار نکردید و کجا بودید؟ ما ۷۵ درصد زیرساخت شبکه ملی اطلاعات را درست کردیم. ببینید چه شده است؟ دارید از چند پیام‌رسان تعریف می‌کنید. من هم قبول دارم.

پورمحمدی تاکید کرد: باید استراتژی را مشخص کنیم و اینقدر کار پراکنده انجام ندهیم. وقتی که چندین پیام‌رسان، چندین کارخانه تولید خودرو و چندین کارخانه لوازم خانگی ایجاد می‌کنیم و در هر رشته رقابت‌های مضر ایجاد می‌کنیم، قدرت رقابت قدرت تخصصی کشور از ما گرفته می‌شود. اینها مسائل تخصصی کشور است و باید از آن دفاع شود. هر کسی می‌گوید من عامل مشکل نبودم مردم می‌گوید چه کسی بوده است؟ از ما آخوندها می‌خواهند که پاسخگو باشیم و پاسخ می‌دهیم و به تمام دستاوردهای ملی افتخار می‌کنیم. اما قرار نیست توجیه و ماست مالی و مسامحه کنیم. اینها نگران‌کننده است.

پورمحمدی گفت: در کشور ما که یک کشور فرهنگی است و انقلاب ما در اساس انقلاب فرهنگی بوده است. در طی ۴۵ سال گذشته تحولات زیادی در عرصه فرهنگ ایجاد شده است و قله‌های زیادی فتح کردیم و در برخی جاها در دامنه هستیم و در برخی موارد ارتقا نداشتیم. در مجموع باید قبول کنیم که دستاوردهای ما قابل توجه است.

او افزود: هیچ کشوری بدون سیاست فرهنگی نیست اما انواعش متفاوت است. سیاست فرهنگی یک مسئله اساسی است. کشورهای دنیا یک دوگانه‌ای در سیاست فرهنگی دارند. برخی سیاست‌ها صریح و مستقیم است و برخی صریح و غیر مستقیم. صریح و مستقیم با امرونهی و تشویق ظاهری انجام می‌شود. برخی سیاست‌ها غیر مستقیم است و صریح نیست و دولت‌ها به شکل تنظیم‌گر، حمایت‌کننده و هدایت کننده ظاهر می‌شوند. بنظرم رفتار دوم هوشمندانه‌تر و موفق‌تر است و حاشیه‌های کمتری ایجاد می‌کند و من مدافع این نوع اعمال سیاست گذاری هستم.

او گفت: یکی از مسائل دیگر عدالت فرهنگی است. هم برای فعالان و هم مصرف کنندگان. هم در مقام تولید و هم استفاده. بخصوص در پهنه سرزمینی ما بسیار اهمیت دارد و نقاط زیادی از کشور از ظرفیت‌های خوب فرهنگی برخوردارند و عدالت لازمه شکوفایی آنهاست.

این کاندیدای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما در جای جای ایران باید این ظرفیت‌ها را با مدیریت‌های توزیع شده و قبول تنوع فرهنگی و قومی بپذیریم و ارتقا دهیم و از توانشان بیشترین استفاده را ببریم. هم در عرصه داخلی هم خارجی. شهید رئیسی پروژه‌ای بزرگ مطرح کردند که هنر برای همه را آغاز کرد. این فکر جالبی بود که تعقیب کرد. البته توفیق نشد که ادامه دار شود. این سیاست باید حتماً تعقیب شود و ادامه پیدا کند. یکی از مباحث اساسی در هنر و همه فعالیت‌های فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد تمرکز زدایی است. در همه بخش‌ها باید تمرکز زدایی انجام شود و در فرهنگ و هنر بیشتر. تمرکز زدایی یکی از بسترهای تجربه‌اش می‌تواند همین حوزه باشد و ما بازخوردهای آن را ببینیم.

او افزود: نکته مهم‌تر بحث ضمانت و تداوم ارتقا فرهنگی است که با تحمل و پذیرش سلیقه و ایجاد امنیت پایدار و شفاف برای همه مصرف‌کنندگان تضمین شود. بحث فرهنگ امنیتی یا امنیت فرهنگی یا امینت برای فرهنگ یا فرهنگ برای امنیت. من در این رشته سابقه دارم و معتقدم ما باید امنیت فرهنگی را هدف‌گیری کنیم و این می‌تواند بستر رشد و ارتقا را فراهم کند.

پورمحمدی گفت: چند سوال در اول برنامه توسط هنرمندان و مردم مطرح شده است. یکی از هنرمندان اشاره کرده است که فضای افسردگی را چگونه می‌خواهیم درمان کنیم. این مسئله بسیار جدی است و بسیاری از سیاه‌نمایی ها و بدبینی‌ها و اختلافات ما سایه انداخته است بر اینکه قوت‌ها و دستاوردهایمان را ببینیم. و باید همت همه جانبه برای فهم دستاوردها داشته باشیم و البته پذیرش اشتباه هم یک اصل است.

او افزود: بحث حقوق مالکیت در حوزه فرهنگ و هنر بسیار مهم است. یکی از مسائل فرهنگ و هنر سرقت ادبی است که در دنیا یکی از رشته‌های مهم حقوقی است و در کشور خودمان هم در مورد آن قانون داریم. بحث در رشد حوزه فرهنگ و هنر بسیار تعیین‌کننده است.

پورمحمدی در خصوص فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: موضوع کتاب، قله فرهنگ است‌. کشوری که می‌خواهد بگوید در حوزه فرهنگ اعتلا دارد، کتاب نمونه‌ای برجسته است. ما با اشراف و هدایت مقام معظم رهبری در این زمینه پیشتاز هستیم. ولی این حوزه همچنان به کمک نیاز دارد و گرانی کاغذ و کتاب مشکل ایجاد کرده است. باید به زندگی مفاخر فرهنگی و هنری‌مان توجه کنیم. رشد اقتصادی در حوزه فرهنگ تعیین کننده است. تقویت بخش خصوصی باید حمایت شود. باید به اقتصاد فرهنگ توجه شود و اجازه دهید که بخش خصوصی حضور جدی‌تر داشته باشد. در قله هنر، بحث سینما قرار دارد که ظرفیت‌های زیادی در دنیا و کشورمان ایجاد شده است. ما در حوزه‌ی نمایش خانگی ارتقا پیدا کردیم. اما نباید این حوزه را رقیب احساس نکنیم و دستگاه حاکمیتی نباید از نمایش خانگی نگران باشد. نمایش خانگی باید به کمک فرهنگ بیاید و البته بحث نظارت و مراقبت یک بحث اساسی است. قرار ما در دولت چهاردهم این است که نظارت بر نمایش خانگی را باید اصلاح کنیم.

پورمحمدی گفت: مسئله مهم این است که باید قدرت فرهنگ و هنر را برای ساختن جامعه‌ای شایسته و تراز ایران و اسلام باور کنیم. باور و اعتماد تعیین‌کننده است. در دولت قرار رسالت ما دفاع از هویت فرهنگی و عدالت فرهنگی و امنیت جامعه و حقوق خلاقان و آفرینندگان آثار هنری است.

پورمحمدی: نمی‌توانیم با ستیز بر مردم حکمرانی داشته باشیم

پورمحمدی گفت: ما در همه مراحل باید انصاف داشته باشیم و طوری در مورد گذشتگان قضاوت کنیم که دوست داریم آیندگان در مورد ما قضاوت کنند. برخی می‌گویند چهل سال قبل یا سی سال قبل چه اتفاقی افتاده است. آیندگان هم با ما همین برخورد را خواهد کرد. در دولت نهم هدفمندی یارانه‌ها، مسکن مهر، سهام عدالت و… انجام شد. انتقادات و کمبودهایی هم وجود داشته است. ما باید انصاف داشته باشیم. ما باید نسبت به زنان نگاه رهبری را جدی بگیریم و آن را حاکم کنیم. به زنان اعتماد کنیم و تمام ظرفیت آنها را برای رشد مادی و معنوی کشور در نظر بگیریم.

این کاندیدای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران! زنان مردان جوانان عزیز! شما در آستانه یک انتخاب بزرگ هستید. باید بین سیاست جذب حداکثری یا دفع حداکثری، یک مورد را انتخاب کنیم. نمی‌توانیم با ستیز بر مردم حکمرانی داشته باشیم. در موضوع حجاب، بسیاری از مردم دغدغه‌مند ما، حسرت حجاب نیم‌بند قبل از پاییز ۱۴۰۱ را می‌خورند. به اینها توجه کنیم.

او گفت: ما باید انتخاب کنیم. بین امنیت فرهنگی و فرهنگ امنیتی باید انتخاب کنیم. شما مردم بین دولت تصدی گر و فضول و مداخله گر در عرصه هنر یا دولت تنظیم‌گر و تسهیل کننده انتخاب کنید. بین دولت فرار از مسئولیت‌ها و گردن دیگران انداختن یا دولت قرار با همه مردم انتخاب کنید.

مصطفی پورمحمدی تاکید کرد: زنان مردان و فرهیختگان! دولت قرار، شما را سرمایه بی‌بدیل این کشور می‌داند. به وجود شما می‌بالد. در جریان مصایب و مشکلات شما قرار دارد. ما برای گشودن گره‌های باقی‌مانده و ناراحتی‌ها و مشکلات شما، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. از تمام ظرفیت‌ها و هوش و آسایش و پیشینه‌مان و صداقت و اخلاص ما به شما و کمک از خدا و روح شهدا و اطاعت از رهبری و امام ادامه می‌دهیم.

چو غنچه فروبسته است کار جهان

تو همچون باد بهاری گره گشا میباش

و اینک همراه شو ای عزیز تنها نمان به درد

کاین درد مشترک هرگز جداجدا درمان نخواهد شد

شما بهترین هستند و ما امیدواریم برای بهترین‌ها بیشترین تلاش را انجام دهیم.

پورمحمدی در جمع خبرنگاران گفت: «مناظره خوبی بود. بحث هنر و فرهنگ و زنان و خانواده بحثی جدی بود. نسبت به حقوق اهل هنر و مسائل و مشکلات زنان و دختران و بحث حجاب صحبت شد. امشب خیلی قول دادیم. به نظرم هرکدام از نامزدها که پیروز شود، بسیار بدهکار است، چون در این مناظره درمورد همه ابعاد بحث جدی کردیم. امیدوارم با مشارکت بالای مردم بخصوص بانوان و دختران و جوانان‌مان شاهد انتخابات باشکوه باشیم. از کاندیداهایی که پیروز می‌شوند، انتظار داریم به وعده‌های‌شان به خوبی عمل کنند. اگر به وعده‌ها عمل شود، کشور گل‌وبلبل می‌شود.»

مصطفی پورمحمدی در سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری چه گفت؟

سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» در استودیوی «۱۱» رسانه ملی برگزار شد.

«مصطفی پورمحمدی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «زنان مردان و فرهیختگان! دولت قرار، شما را سرمایه بی‌بدیل این کشور می‌داند. به وجود شما می‌بالد. در جریان مصایب و مشکلات شما قرار دارد. ما برای گشودن گره‌های باقی‌مانده و ناراحتی‌ها و مشکلات شما، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما