شناسهٔ خبر: 67306551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حضور دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی سازی دولت.

همایش «در امتداد بدرقه شهیدان» در قم برگزار شد

همایش «در امتداد بدرقه شهیدان» در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، اجتماع راویان دفاع مقدس و مبلغان حوزه ایثار و شهادت با عنوان همایش «در امتداد بدرقه شهیدان» در آستانه عملیات بزرگی تبلیغی انتخابات ریاست جمهوری، در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی‌سازی دولت در این همایش طی سخنانی با تشریح ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت الله رئیسی و برخی فعالیت‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم، اخلاص و مجاهدت رئیس جمهور شهید را موجب نزول نصرت‌های الهی همانند دوران دفاع مقدس دانست.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی ثابت کرد که با الگوی مدیریت دینی است که می‌شود دنیای مردم را اصلاح کرد و شاهد نصرت‌ها پی در پی الهی بود و توانست شعار سال را در همه حوزه‌ها عملیاتی کند.

در همایش فوق، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان مدیر موسسه روایت سیره شهدا، سردار حسین کاجی مدیر موسسه حماسه ۱۷ و حجت الاسلام رمضانعلی کلاته مدیر موسسه امیر بیان به بیان نکاتی پیرامون اهمیت تبلیغ و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پرداختند.

در این همایش، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان قم و راویان و مبلغانی از انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، موسسه روایت سیره شهدا، تشکل فراگیر تبلیغ و شبکه ملی وارثون حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما