شناسهٔ خبر: 67306471 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه "زمگسا"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ در استان قزوین، شهر آبیک به آدرس استان قزوین، کیلومتر ۱۸ جاده قدیم قزوین آبیک، کیلومتر ۶ جاده خاکعلی برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از کلیه سهامداران محترم دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی سالیانه این شرکت که راس ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ در محل شرکت به آدرس: قزوین، کیلومتر ۱۸ جاده قدیم قزوین آبیک، کیلومتر ۶ جاده خاکعلی برگزار می‌گردد، حضور بهم رسانند. با توجه به الزامات قانونی ثبت مشخصات حاضرین در مجمع، به همراه داشتن کارت ملی برای سهامداران، وکلا و نمایندگان قانونی آن‌ها جهت حضور در مجمع الزامی می‌باشد. وکلای سهامداران حقیقی جهت شرکت در مجمع نیاز به ارائه وکالتنامه محضری از سهامداران داشته و صرفا با ارائه وکالتنامه محضری معتبر امکان حضور در مجمع برایشان میسر می‌باشد. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در جلسه مجمع را ندارند می‌توانند مجمع مذکور را بصورت آنلاین از طریق سایت شرکت (www.magsalco.ir) به صورت آنلاین مشاهده نمایند.

اشتراک گذاری :

نظر شما