شناسهٔ خبر: 67306255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارائه بیش از ۳۶۰۰ خدمت سلامت محور به مراجعان بیمارستان صحرایی ‌قادرآباد فارس

زهرا عسگری

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، از ارائه ۳ هزار و ۶۲۵ خدمت سلامت محور در سومین روز از برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین صمصام امروز، ۲ تیرماه با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد گفت: در سومین روز از برپایی بیمارستان صحرایی در قادرآباد، ۹۶۰ ویزیت در کلینیک‌های تخصصی، ۳۹۰ ویزیت در درمانگاه عمومی انجام شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات دندانپزشکی در طول برپایی این بیمارستان صحرایی افزود: ۴۸۰ نفر نیز در سومین روز برپایی، از خدمات دندان پزشکی بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس ارائه رایگان دارو به هزار و ۵۲۰ نفر از مردم منطقه با همکاری داروخانه بیمارستان را از دیگر خدمات انجام شده در سومین روز برپایی این بیمارستان صحرایی برشمرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صمصام با بیان اینکه در سومین روز از برپایی بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد، ۱۲۰ نفر از مراجعان طبق دستور پزشک، از خدمات آزمایشگاهی استفاده کردند، افزود: انجام سونوگرافی، سی تی اسکن، رادیولوژی و نوار قلب، از دیگر خدمات ارائه شده به مراجعان در این بازه زمانی است.

انتهای پیام

نظر شما