شناسهٔ خبر: 67306197 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

۶۰ درصد کلاس‌های درس احداثی در مناطق کم برخوردار بوده است

وزیر آموزش و آموزش و پرورش گفت: در دولت سیزدهم، بیش از ۳۲ هزار کلاس درس تکمیل شده که بیش از ۶۰ درصد آنها در مناطق کم‌برخوردار بوده است.

صاحب‌خبر -

رضا مراد صحرایی در سفر به همدان و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، گفت: اکنون سرانه آموزشی کشور بیش از پنج متر مربع است.

او با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش یک طرح مشترک بین دانشگاهیان و حوزویان بود، گفت: ریل آینده کشور در این سند، برنامه‌ریزی شده و بهار سند تحول بنیادین در این دولت رقم خورده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شهید رئیسی در نهاد ریاست جمهوری، برای هر دستگاهی اقدامات تحولی در نظر گرفته بود، گفت: شهید رئیسی احیاگر تربیت معلم بود و ریل دانشگاه به نحوی قرار داده شد که ثمره آن، تربیت نیکوی معلم است.

رضا مرادصحرایی گفت: در سه سال گذشته، مشخص شد که اگر انسان تلاش کرده و با نیت خالص تلاش کند، خداوند برکت غیر قابل توصیف به کار آن می‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش، روز شنبه با سفر به استان همدان، پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سالن شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اردوگاه دانش آموزی گنجنامه و اردوگاه امیرالمومنین (ع) ویژه دانش آموزان استثنایی را افتتاح می‌کند.

نظر شما