شناسهٔ خبر: 67306185 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

غوغای گردان‌های نظامی فلسطین علیه اسرائیل/ غزه جهنم سربازان اسرائیلی شد

اقتصادنیوز: شبکه المیادین از وقوع درگیری های شدید در مناطق مختلف نوارغزه از صبح امروز شنبه خبر دادند؛ درگیری و عملیات نیروهای مقاومت علیه نظامیان رژیم صهیونیستی.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا این درگیری ها حتی در مناطقی که رژیم صهیونیستی در عملیات های چندین باره، ادعای پاکسازی و نابودی مقاومت را در آنجا کرده بود، به شدت ادامه دارد.

درگیری های شدیدی میان نیروهای مقاومت و نظامیان اشغالگر در نزدیکی بازار «الحلال» و محله «قشطه» در جنوب و محله «تل السلطان» در غرب شهر «رفح» در جنوب نوارغزه درجریان است.

نیروهای «شهید عمرالقاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین درب یانیه ای اعلام کرد که یک نفربر زرهی دشمن صهیونیستی را در حمله تل السلطان شهر رفح با «آرپی جی» هدف قرار داده است.

پس از ۲۶۰ روز نبرد/ نظامیان دشمن زیر ضربات سنگین مقاومت فلسطین

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از موشکباران مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه خبر داد.

گردان شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش «فتح» نیز به نوبه خود اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم در جنوب شهر غزه را با خمپاره هدف قرار داده است.

این درحالی است که بیش از ۸ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه می گذرد و نظامیان این رژیم بدون هیچ دستاوردی به عملیات های تکراری در مناطق مختلف نوار غزه دست می زنند.

به گزارش ایرنا، اخیرا کشمکش و اختلاف میان فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و نتانیاهو بالا گرفته است. پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

برچسب‌ها:

نظر شما