شناسهٔ خبر: 67306078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

حضور مسئول اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی در جلسه رابطین فرهنگی دانشگاه

مسئول اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، به منظور معرفی اداره مشاوره و نیز طرح غربالگری سلامت روان کارکنان، در جلسه رابطین و فعالین فرهنگی کلیه مراکز تابعه دانشگاه حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا ایلام، دکتر زهره داودیان ضمن عرض خیر مقدم به اعضاء حاضر و تشکر بابت همکاری مجموعه مدیریت فرهنگی دانشگاه با اداره مشاوره، به معرفی خدمات ارائه شده توسط این اداره پرداخت و اظهار داشت: در گذشته، جمعیت تحت پوشش خدمات اداره مشاوره معاونت فرهنگی، دانشجویان بودند اما هم‌اکنون خدمات ارائه شده به جامعه دانشگاهیان نیز گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی در راستای ارتقاء سلامت روان کارکنان، به برگزاری خدماتی نظیر کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، نشر محتوای آموزشی و غربالگری سلامت روان می‌پردازد.

حضور مسئول اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی در جلسه رابطین فرهنگی دانشگاه

داودیان ادامه داد: از رابطین فرهنگی کلیه مراکز تابعه دانشگاه اعم از بیمارستان‌ها، مراکز بهداشت، دانشکده‌ها و... خواستارم که با اداره مشاوره جهت اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌ها به کارکنان مجموعه خود، با ما همکاری نمایند.

مسئول اداره مشاوره در پایان این جلسه ضمن تشریح طرح غربالگری سلامت روان برای حاضرین، به معرفی کارشناس و رابط اداره مشاوره (خانم محمدیان) پرداخت.

نظر شما