شناسهٔ خبر: 67305844 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به مراسم تشییع شهید حزب الله

توپخانه‌ی نظامیان صهیونیست دستکم ۴ گلوله توپ به سمت یارون در زمان تشییع شهید حسن محمد علی صعب از رزمندگان حزب الله شلیک کرد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در جریان مراسم تشییع شهید حسن محمد علی صعب از رزمندگان حزب الله به منطقه یارون در مرز لبنان با فلسطین اشغالی حمله کرد.

<div id="video-display-embed-code_11239348"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265434/11239348?width=600&height=350"></script></div>

اهالی جنوب لبنان و منطقه یارون با وجود حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی مراسم تشییع شهید حسن محمد علی صعب از رزمندگان حزب الله را در این منطقه برگزار کردند. توپخانه‌ی نظامیان صهیونیست دستکم ۴ گلوله توپ به سمت یارون در زمان تشییع این شهید شلیک کرد.

حزب الله در پاسخ به حمله نظامیان صهیونیست به یارون یگان توحانه ارتش رژیم صهیونیستی در زاعوره را با پهپاد‌های انتحاری هدف قرار داد، همچنین حزب الله ۵ عملیات دیگر نیز علیه پایگاه‌های نظامیان صهیونیست اجرا کرد، در یارون ۲۰۰ منزل مسکونی در جریان حملات توپخانه‌ای و جنگنده‌ای ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح‌های اهدایی امریکا آسیب دیده اند که حدود ۲۵ درصد این منازل به شکل کامل ویران شدند.

نظر شما